Pregled bibliografske jedinice broj: 302611
Kritičniji odnos prema komercijalnim sadržajima i programima (prikaz knjige: Miliša, Z.: manipuliranje potrebama mladih, MarkoM, Zagreb, 2006)
Kritičniji odnos prema komercijalnim sadržajima i programima (prikaz knjige: Miliša, Z.: manipuliranje potrebama mladih, MarkoM, Zagreb, 2006) // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 406-408 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 302611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritičniji odnos prema komercijalnim sadržajima i programima (prikaz knjige: Miliša, Z.: manipuliranje potrebama mladih, MarkoM, Zagreb, 2006)
(A More Critical Approach to Commercialised Contents and Programmes (book review: Miliša, Z.: Manipulating Young peoples Needs, MarmoM, zagreb, 2006))
Autori
Zloković, Jasminka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 3;
406-408
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
manipulacija; djeca; mediji
(manipulating; children; media)
Sažetak
Koristeći odgojnu atrofiju obitelji i škole anonimni i samoproglašeni « ; ; eksperti» ; ; djeci i mladima nude brojne načine bijega od stvarnosti, pa tako i bijega od sebe samog. Pokušava se nametnuti poželjno ponašanje, odašilju blještavilom garnirane poruke kako brzo i lako postati bogat, moćan, društveno prihvaćen, kao što se i odašilju poruke koje impliciraju « ; ; Mi mislimo na Vas» ; ; , « ; ; Mi znamo što je za Vas najbolje» ; ; , « ; ; Slijedite nas i nećete pogriješiti» ; ; . Manipulator ide toliko daleko ne libeći se u komercijalne svrhe koristiti i maloljetnu djecu, dječji rad, manipulirati njihovim zdravljem, njihovom bolešću i životima, njihovim roditeljima. U komercijalne svrhe maloljetna djeca se seksualiziraju i zloupotrebljavaju u trivijalnim sadržajima. Budući se u suvremeno vrijeme, najšire gledano edukacija odvija putem različitih neformalnih izvora informacija danas je teško razmatrati bilo kakve aspekte života mladih izvan konteksta utjecaja medija. Ističući snagu medija i neupitan doprinos u dostupnosti i širenju novih znanja, u stimuliranju i olakšavanju učenja, u promicanju ljudskih prava, upoznavanju javnosti o problemima različitih skupina ugrožene populacije, kao i općenito u bržem protoku informacija, autor preispituje i ulogu medija u svjetlu manipulativne funkcije. Mediji kao da sve manje (p)ostaju mjesta kvalitete i analitičnosti, komuniciranja, suočavanja različitih pogleda i brojnih drugih prevažnih pozitivnih funkcija medija, koje se žrtvuje u korist profita, senzacionalizma i trivijalnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasminka Zloković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worlwidwe Political Science Abstracts