Pregled bibliografske jedinice broj: 302604
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije // Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society / Dečman-Dobrinjič, O. ; Bekš, M. (ur.).
Ljubljana: Dijaški dom Tabor, Ljubljana, 2007. str. 23-31 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 302604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije
(Partnership of Parents and teachers in Creating the Education Function)
Autori
Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society
/ Dečman-Dobrinjič, O. ; Bekš, M. - Ljubljana : Dijaški dom Tabor, Ljubljana, 2007, 23-31
ISBN
978-961-234-608-9
Skup
Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 12.04.2007. - 13.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razvoj djece; odgoj; roditelji; učitelji; partnerstvo
(childs development; education; parents; teachers; partnership)
Sažetak
Povezivanje obitelji i škole mnoge razvijene zemlje smatraju važnom komponentom socijalne i školske politike. U radu se iznose neki argumenti koji u suvremeno vrijeme upućuju na potrebu kompetentnog, kontinuiranog i aktivnog povezivanja obitelji i škole kako bi se što bolje ispunila jedna od bitnih funkcija za razvoj djeteta - odgojna funkcija. Progres na svim planovima razvoja društva kojima su kompatibilni interesi - razvitak čovjeka i društva, mora pratiti i progres u odgoju i obrazovanju. Ovo se nedvojbeno odnosi i na aspekt suradnje s roditeljima. S obzirom na stanje koje se uočava u pedagoškoj svakodnevici nužno je istaknuti potrebu redizajniranja prakse koja ponekad "ignorira" djetetovu obitelj ili njihovim problemima pristupa statično, jednostrano i formalistički, ne uvažavajući stvarne potrebe i kompleksnost situacije u kojoj se nalazi dijete i obitelj. U nizu kompetencija i « ; suvremenih pismenosti» ; koje se od učitelja očekuju ovo se odnosi i na potrebu proširivanja i osuvremenjivanja kompetencija i za uspostavljanje stvarnog partnerstva s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka