Pregled bibliografske jedinice broj: 302591
E-Learning i obrazovanje na daljinu - novi pristup obrazovanju odraslih i cjeloživotnom učenju
E-Learning i obrazovanje na daljinu - novi pristup obrazovanju odraslih i cjeloživotnom učenju // 3. međunarodna konferencija "Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja" : zbornik radova = 3rd International Conference "Adult Educationfor the Knowledge Economy" : book of proceedings / Klapan, Anita. ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007. str. 123-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 302591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-Learning i obrazovanje na daljinu - novi pristup obrazovanju odraslih i cjeloživotnom učenju
(E-Learning and distance education - a new approach to adult education and lifelong learning)
Autori
Kušić, Siniša ; Zloković, Jasminka ; Redžić, Dragana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. međunarodna konferencija "Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja" : zbornik radova = 3rd International Conference "Adult Educationfor the Knowledge Economy" : book of proceedings
/ Klapan, Anita. ; Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007, 123-135
ISBN
978-953-98811-2-0
Skup
Međunarodna konferencija "Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja" (3 ; 2007)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 03.06.2007. - 04.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-learning; online obrazovanje; cjeloživotno učenje
(e-learning; online education; lifelong education)
Sažetak
U vrijeme kada je upotreba računala, a posebno upotreba Interneta vrlo učestala čini se da je e-learning u svom punom zamahu. Svaki puta kada se raspravlja o e-learningu napominje se koliko je on nužan za globalnu ekonomiju znanja, kako će se poučavanje i učenje promijeniti iz korijena i kako ga se treba prihvatiti pod svaku cijenu kako bi bili u korak sa vremenom. Ovakav pristup e-learningu previše je tehno-deterministički, a ovakve rasprave potiču stav da je e-learning rješenje svih naših problema. Autori misle kako je potrebno e-learningu pristupiti kritički, te razumjeti što ustvari e-learning jest i koje su implikacije njegovog prihvaćanja. Prednosti e-learninga, koje su svakim danom sve brojnije, pružaju jedan sasvim novi pristup obrazovanju odraslih i cjeloživotnom obrazovanju koji u takvim okolnostima dobivaju novi smisao.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Siniša Kušić
(autor)