Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302166

Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi


Engler, Tihomir; Mikulan, Krunoslav
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 295-305 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 302166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
(Multimedia assisted Teaching and Assessment and Self-Assessment of Pupils based on the synergic Approach to early foreign laguage Education)

Autori
Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 295-305

ISBN
953-6965-08-9

Skup
Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
multimedijska nastava; sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi; vrednovanje i učenikovo samovrednovanje; transferacija znanja; sposobnosti i vještina; transliferacija zadovoljstva učenika
(multimedia assisted teaching; synergic approach to early foreign language teaching; assessment and self-assessment of pupils; transfer of knowledge and skills; transliferation of pupil's contentment)

Sažetak
U radu se polazi od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tihomir Engler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir; Mikulan, Krunoslav
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 295-305 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Engler, T. & Mikulan, K. (2006) Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. U: Vodopija, I. (ur.)Dijete i jezik danas.
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Mikulan, Krunoslav}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {295-305}, keywords = {multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, vrednovanje i u\v{c}enikovo samovrednovanje, transferacija znanja, sposobnosti i vje\v{s}tina, transliferacija zadovoljstva u\v{c}enika}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje u\v{c}enika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, vrednovanje i u\v{c}enikovo samovrednovanje, transferacija znanja, sposobnosti i vje\v{s}tina, transliferacija zadovoljstva u\v{c}enika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Mikulan, Krunoslav}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {295-305}, keywords = {multimedia assisted teaching, synergic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment of pupils, transfer of knowledge and skills, transliferation of pupil's contentment}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Multimedia assisted Teaching and Assessment and Self-Assessment of Pupils based on the synergic Approach to early foreign laguage Education}, keyword = {multimedia assisted teaching, synergic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment of pupils, transfer of knowledge and skills, transliferation of pupil's contentment}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font