Pregled bibliografske jedinice broj: 302166
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 295-305 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 302166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
(Multimedia assisted Teaching and Assessment and Self-Assessment of Pupils based on the synergic Approach to early foreign laguage Education)
Autori
Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete i jezik danas
/ Vodopija, Irena - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 295-305
ISBN
953-6965-08-9
Skup
Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
multimedijska nastava; sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi; vrednovanje i učenikovo samovrednovanje; transferacija znanja; sposobnosti i vještina; transliferacija zadovoljstva učenika
(multimedia assisted teaching; synergic approach to early foreign language teaching; assessment and self-assessment of pupils; transfer of knowledge and skills; transliferation of pupil's contentment)
Sažetak
U radu se polazi od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija