Pregled bibliografske jedinice broj: 302164
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika // Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika : zbornik znanstvenih radova = School without unsuccesful pupils : collection of scientific papers / Stevanović, Marko (ur.).
Pula, 2004. str. 207-214 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 302164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika
(Computer and Multimedia in foreign language Teaching as a Way to overcome Barriers between Teachers and Pupils/Students)
Autori
Mikulan, Krunoslav ; Engler, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika : zbornik znanstvenih radova = School without unsuccesful pupils : collection of scientific papers
/ Stevanović, Marko - Pula, 2004, 207-214
ISBN
953-96140-9-0
Skup
Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
računalna i multimedijska nastava stranih jezika; barijere u nastavi stranih jezika; računalni alati; virtualne zajednice i virtualni identiteti; komunikacija
(multimedia in foreign laguage teaching; barriers in foreign language teaching; IT teaching aids; virtual communities and virtual identities; communications)
Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti primjene računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava u svrhu olakšavanja pristupa učenika nastavnome gradivu s naglaskom na ona problematična mjesta u nastavi stranoga jezika na kojima niz barijera (psiholoških, socijalnih, jezičnih i interkulturalnih) koči normalan tijek nastavnoga procesa. Pritom žarište razmatranja predstavljaju određene odlike računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava, prije svega njihova anonimnost i individualnost, kao i mogućnost konstrukcije virtualnih identiteta, kao ona uporišta koja će učenicima omogućiti prevladavanje navedenih barijera. U skladu s ovim odlikama razmatra se uporaba pojedinih računalnih alata i drugih multimedijskih nastavnih sredstava s obzirom na njihovu funkcionalnu iskoristivost u nastavi stranoga jezika što između ostaloga olakšava komunikaciju između nastavnika i učenika te samih učenika i djelomično doprinosi ostvarenju strateškoga cilja - škole bez slabih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu
Profili:
Tihomir Engler
(autor)