Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302164

Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika


Mikulan, Krunoslav; Engler, Tihomir
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika // Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika : zbornik znanstvenih radova = School without unsuccesful pupils : collection of scientific papers / Stevanović, Marko (ur.).
Pula, 2004. str. 207-214 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 302164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika
(Computer and Multimedia in foreign language Teaching as a Way to overcome Barriers between Teachers and Pupils/Students)

Autori
Mikulan, Krunoslav ; Engler, Tihomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika : zbornik znanstvenih radova = School without unsuccesful pupils : collection of scientific papers / Stevanović, Marko - Pula, 2004, 207-214

ISBN
953-96140-9-0

Skup
Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
računalna i multimedijska nastava stranih jezika; barijere u nastavi stranih jezika; računalni alati; virtualne zajednice i virtualni identiteti; komunikacija
(multimedia in foreign laguage teaching; barriers in foreign language teaching; IT teaching aids; virtual communities and virtual identities; communications)

Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti primjene računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava u svrhu olakšavanja pristupa učenika nastavnome gradivu s naglaskom na ona problematična mjesta u nastavi stranoga jezika na kojima niz barijera (psiholoških, socijalnih, jezičnih i interkulturalnih) koči normalan tijek nastavnoga procesa. Pritom žarište razmatranja predstavljaju određene odlike računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava, prije svega njihova anonimnost i individualnost, kao i mogućnost konstrukcije virtualnih identiteta, kao ona uporišta koja će učenicima omogućiti prevladavanje navedenih barijera. U skladu s ovim odlikama razmatra se uporaba pojedinih računalnih alata i drugih multimedijskih nastavnih sredstava s obzirom na njihovu funkcionalnu iskoristivost u nastavi stranoga jezika što između ostaloga olakšava komunikaciju između nastavnika i učenika te samih učenika i djelomično doprinosi ostvarenju strateškoga cilja - škole bez slabih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Tihomir Engler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikulan, Krunoslav; Engler, Tihomir
Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika // Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika : zbornik znanstvenih radova = School without unsuccesful pupils : collection of scientific papers / Stevanović, Marko (ur.).
Pula, 2004. str. 207-214 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mikulan, K. & Engler, T. (2004) Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika. U: Stevanović, M. (ur.)Međunarodni znanstveni skup Škola bez slabih učenika : zbornik znanstvenih radova = School without unsuccesful pupils : collection of scientific papers.
@article{article, author = {Mikulan, Krunoslav and Engler, Tihomir}, editor = {Stevanovi\'{c}, M.}, year = {2004}, pages = {207-214}, keywords = {ra\v{c}unalna i multimedijska nastava stranih jezika, barijere u nastavi stranih jezika, ra\v{c}unalni alati, virtualne zajednice i virtualni identiteti, komunikacija}, isbn = {953-96140-9-0}, title = {Ra\v{c}unalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera izme\dju nastavnika i u\v{c}enika}, keyword = {ra\v{c}unalna i multimedijska nastava stranih jezika, barijere u nastavi stranih jezika, ra\v{c}unalni alati, virtualne zajednice i virtualni identiteti, komunikacija}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mikulan, Krunoslav and Engler, Tihomir}, editor = {Stevanovi\'{c}, M.}, year = {2004}, pages = {207-214}, keywords = {multimedia in foreign laguage teaching, barriers in foreign language teaching, IT teaching aids, virtual communities and virtual identities, communications}, isbn = {953-96140-9-0}, title = {Computer and Multimedia in foreign language Teaching as a Way to overcome Barriers between Teachers and Pupils/Students}, keyword = {multimedia in foreign laguage teaching, barriers in foreign language teaching, IT teaching aids, virtual communities and virtual identities, communications}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font