Pregled bibliografske jedinice broj: 302160
Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu
Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu // Strani jezici, 32 (2003), 3-4; 217-225 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 302160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu
(Project-oriented Learning - Cooperation between Teacher-training Colleges in Heidelberg and Čakovec)
Autori
Engler, Tihomir ; Filipan-Žignić, Blaženka
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 32
(2003), 3-4;
217-225
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Internet; multimedijalni jezični praktikum; projektno učenje; virtualizacija na obrazovnom području
(Internet; multimedia language classroom; project-oriented learning; virtualisation of education)
Sažetak
U radu se ističe potreba za osmišljavanjem projektnog načina učenja stranog jezika kao takvog načina rada s učenicima, odnosno, studentima koji se čini primjerenim suvremenim izazovima vremena, a pogotovo izazovu koji se nameće sve većim prodiranjem novih medija u odgojno-obrazovni proces. Koliki su motivacijski faktori, projektno učenje i uporaba novih medija sami su se autori mogli uvjeriti tijekom suradnje studenata visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu na provedbi njima zadanih metodičkih zadataka. U članku se opisuje način na koji je suradnja na projektnom učenju konkretno ustrojena, a iznosi se i privremena evaluacija sudjelovanja studenata u realizaciji projekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu