Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302160

Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu


Engler, Tihomir; Filipan-Žignić, Blaženka
Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu // Strani jezici, 32 (2003), 3-4; 217-225 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 302160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu
(Project-oriented Learning - Cooperation between Teacher-training Colleges in Heidelberg and Čakovec)

Autori
Engler, Tihomir ; Filipan-Žignić, Blaženka

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 32 (2003), 3-4; 217-225

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Internet; multimedijalni jezični praktikum; projektno učenje; virtualizacija na obrazovnom području
(Internet; multimedia language classroom; project-oriented learning; virtualisation of education)

Sažetak
U radu se ističe potreba za osmišljavanjem projektnog načina učenja stranog jezika kao takvog načina rada s učenicima, odnosno, studentima koji se čini primjerenim suvremenim izazovima vremena, a pogotovo izazovu koji se nameće sve većim prodiranjem novih medija u odgojno-obrazovni proces. Koliki su motivacijski faktori, projektno učenje i uporaba novih medija sami su se autori mogli uvjeriti tijekom suradnje studenata visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu na provedbi njima zadanih metodičkih zadataka. U članku se opisuje način na koji je suradnja na projektnom učenju konkretno ustrojena, a iznosi se i privremena evaluacija sudjelovanja studenata u realizaciji projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu


Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir; Filipan-Žignić, Blaženka
Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu // Strani jezici, 32 (2003), 3-4; 217-225 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Engler, T. & Filipan-Žignić, B. (2003) Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu. Strani jezici, 32 (3-4), 217-225.
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2003}, pages = {217-225}, keywords = {Internet, multimedijalni jezi\v{c}ni praktikum, projektno u\v{c}enje, virtualizacija na obrazovnom podru\v{c}ju}, journal = {Strani jezici}, volume = {32}, number = {3-4}, issn = {0351-0840}, title = {Projektno u\v{c}enje na primjeru suradnje visokih u\v{c}iteljskih \v{s}kola u Heidelbergu i \v{C}akovcu}, keyword = {Internet, multimedijalni jezi\v{c}ni praktikum, projektno u\v{c}enje, virtualizacija na obrazovnom podru\v{c}ju} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2003}, pages = {217-225}, keywords = {Internet, multimedia language classroom, project-oriented learning, virtualisation of education}, journal = {Strani jezici}, volume = {32}, number = {3-4}, issn = {0351-0840}, title = {Project-oriented Learning - Cooperation between Teacher-training Colleges in Heidelberg and \v{C}akovec}, keyword = {Internet, multimedia language classroom, project-oriented learning, virtualisation of education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font