Pregled bibliografske jedinice broj: 302158
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi // Učitelj. Godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 3 (2003), 221-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 302158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi
(Some didactic and methodological Aspects of early Learning of the german Language)
Autori
Engler, Tihomir
Izvornik
Učitelj. Godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu (1333-1396) 3
(2003);
221-236
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cjelovito učenje; nastava njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi; tematska progresija; usmenost nastave njemačkog jezika
(frühes Deutschlernen; ganzheitliches Lernen; Mündlichkeit des DaF-Unterrichts; Themenprogression)
Sažetak
Polazeći od činjenice raznolikosti artikulacije problematike uvođenja nastave stranog jezika u ranoj školskoj dobi u članku se pokušava ukazati na neke bitne didaktičko-metodičke aspekte učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Pod time se prije svega misli na proces stjecanja jezika, na eksperimentalna iskustva s područja učenja stranog jezika u ranoj školskoj dobi, na strukturiranje nastavnog plana i programa za to područje, na načine usvajanja nastavnog gradiva u nižim i višim razredima osnovne škole, kao i na tome primjereno metodičko-didaktičko strukturiranje nastave njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Analizirajući pojedine navedene segmente autor želi ukazati na jedan od mogućih načina upuštanja u avanturu proširenja verbalnih kompetencija prvoškolaca kao bitnog temelja na putu strukturiranja nastave budućih europskih građana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu
Profili:
Tihomir Engler
(autor)