Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302158

Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi


Engler, Tihomir
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi // Učitelj. Godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 3 (2003), 221-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 302158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi
(Some didactic and methodological Aspects of early Learning of the german Language)

Autori
Engler, Tihomir

Izvornik
Učitelj. Godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu (1333-1396) 3 (2003); 221-236

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
cjelovito učenje; nastava njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi; tematska progresija; usmenost nastave njemačkog jezika
(frühes Deutschlernen; ganzheitliches Lernen; Mündlichkeit des DaF-Unterrichts; Themenprogression)

Sažetak
Polazeći od činjenice raznolikosti artikulacije problematike uvođenja nastave stranog jezika u ranoj školskoj dobi u članku se pokušava ukazati na neke bitne didaktičko-metodičke aspekte učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Pod time se prije svega misli na proces stjecanja jezika, na eksperimentalna iskustva s područja učenja stranog jezika u ranoj školskoj dobi, na strukturiranje nastavnog plana i programa za to područje, na načine usvajanja nastavnog gradiva u nižim i višim razredima osnovne škole, kao i na tome primjereno metodičko-didaktičko strukturiranje nastave njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Analizirajući pojedine navedene segmente autor želi ukazati na jedan od mogućih načina upuštanja u avanturu proširenja verbalnih kompetencija prvoškolaca kao bitnog temelja na putu strukturiranja nastave budućih europskih građana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Tihomir Engler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi // Učitelj. Godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 3 (2003), 221-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Engler, T. (2003) Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Učitelj. Godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 3, 221-236.
@article{article, author = {Engler, Tihomir}, year = {2003}, pages = {221-236}, keywords = {cjelovito u\v{c}enje, nastava njema\v{c}kog jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, tematska progresija, usmenost nastave njema\v{c}kog jezika}, journal = {U\v{c}itelj. Godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu}, volume = {3}, issn = {1333-1396}, title = {Neki didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ki aspekti u\v{c}enja njema\v{c}kog jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {cjelovito u\v{c}enje, nastava njema\v{c}kog jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, tematska progresija, usmenost nastave njema\v{c}kog jezika} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir}, year = {2003}, pages = {221-236}, keywords = {fr\"{u}hes Deutschlernen, ganzheitliches Lernen, M\"{u}ndlichkeit des DaF-Unterrichts, Themenprogression}, journal = {U\v{c}itelj. Godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu}, volume = {3}, issn = {1333-1396}, title = {Some didactic and methodological Aspects of early Learning of the german Language}, keyword = {fr\"{u}hes Deutschlernen, ganzheitliches Lernen, M\"{u}ndlichkeit des DaF-Unterrichts, Themenprogression} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font