Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302150

Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika


Engler, Tihomir
Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika // Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 4 (2003), 7; 192-201 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 302150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika
(Schwerpunkte der Anwendung des interkulturellen Ansatzes im DaF-Untericht)

Autori
Engler, Tihomir

Izvornik
Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 4 (2003), 7; 192-201

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
audio-vizualna metoda; interkulturalni pristup; otvorena koncepcija udžbenika; pragmalingvistika
(audio-visuelle Methode; interkultureller Ansatz; offene Lehrbuchkonzeption; Pragmalinguistik)

Sažetak
U radu se razmatraju razlozi i mogućnosti uvođenja interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika tako što se, polazeći od društveno-politčkih promjena, izazvanih padom komunističkih sustava u istočnoeuropskim zemljama i preustroja europskog kontinenta u sklopu novoprobuđenog dijaloga među kulturama, uočava potreba za novim komunikacijskim uzorcima, a što se pak u naročitoj mjeri odražava na metodičku koncepciju organizacije stranih jezika kao prvog koraka u uspostavi interkulturalnog dijaloga. U radu se traga za uporišnim točkama na kojima bi se mogao utemeljiti novi, interkulturalni pristup nastavi stranog jezika i za tipom organizacije nastave njemačkog jezika posredstvom kojeg je uvođenjem interulturalnog elementa moguće umanjiti ili pak u potpunosti ukloniti nedostatke audio-vizualne metode. Naime, kao središnji cilj nastave stranog jezika ne postavlja se tek učenje njegova apstraktnog sustava, već naprotiv razvijanje strategija upoznavanja strane kulture u njezinom mnogoslojnom aspektu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Tihomir Engler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir
Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika // Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 4 (2003), 7; 192-201 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Engler, T. (2003) Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika. Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 4 (7), 192-201.
@article{article, author = {Engler, Tihomir}, year = {2003}, pages = {192-201}, keywords = {audio-vizualna metoda, interkulturalni pristup, otvorena koncepcija ud\v{z}benika, pragmalingvistika}, journal = {Metodika. \v{C}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {4}, number = {7}, issn = {1332-7879}, title = {Te\v{z}i\v{s}ta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njema\v{c}kog jezika}, keyword = {audio-vizualna metoda, interkulturalni pristup, otvorena koncepcija ud\v{z}benika, pragmalingvistika} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir}, year = {2003}, pages = {192-201}, keywords = {audio-visuelle Methode, interkultureller Ansatz, offene Lehrbuchkonzeption, Pragmalinguistik}, journal = {Metodika. \v{C}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {4}, number = {7}, issn = {1332-7879}, title = {Schwerpunkte der Anwendung des interkulturellen Ansatzes im DaF-Untericht}, keyword = {audio-visuelle Methode, interkultureller Ansatz, offene Lehrbuchkonzeption, Pragmalinguistik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font