Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302148

Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci


Engler, Tihomir
Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci // Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 8; 56-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 302148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci
(An intercultural Approach to Teaching German as a foreign Language - expected Results)

Autori
Engler, Tihomir

Izvornik
Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5 (2004), 8; 56-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
autentični tekstovi; interkulturalni pristup; personalizacija nastavnog gradiva; otvorena koncepcija udžbenika
(authentic texts; intercultural approach; personalizing the teaching content; open concept of textbooks)

Sažetak
U radu se predlaže model organizacijske strukture nastave, osmišljene sukladno interkulturalnom pristupu nastavi njemačkog jezika u kojoj kao težišta prevladavaju strategije razvijanja razumijevanja, automatizacije jezičnih znanja, vještina i sposobnosti te personalizacije nastavnog gradiva, a sve s ciljem uvježbavanja interkulturalnog diskursa u dodiru s autentičnim tekstovima s njemačkog govornog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Tihomir Engler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir
Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci // Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 8; 56-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Engler, T. (2004) Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci. Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (8), 56-64.
@article{article, author = {Engler, Tihomir}, year = {2004}, pages = {56-64}, keywords = {autenti\v{c}ni tekstovi, interkulturalni pristup, personalizacija nastavnog gradiva, otvorena koncepcija ud\v{z}benika}, journal = {Metodika. \v{C}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {5}, number = {8}, issn = {1332-7879}, title = {Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njema\v{c}kog jezika i o\v{c}ekivani u\v{c}inci}, keyword = {autenti\v{c}ni tekstovi, interkulturalni pristup, personalizacija nastavnog gradiva, otvorena koncepcija ud\v{z}benika} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir}, year = {2004}, pages = {56-64}, keywords = {authentic texts, intercultural approach, personalizing the teaching content, open concept of textbooks}, journal = {Metodika. \v{C}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {5}, number = {8}, issn = {1332-7879}, title = {An intercultural Approach to Teaching German as a foreign Language - expected Results}, keyword = {authentic texts, intercultural approach, personalizing the teaching content, open concept of textbooks} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font