Pregled bibliografske jedinice broj: 302148
Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci
Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci // Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 8; 56-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 302148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjer implementacije interkulturalnog pristupa u nastavi njemačkog jezika i očekivani učinci
(An intercultural Approach to Teaching German as a foreign Language - expected Results)
Autori
Engler, Tihomir
Izvornik
Metodika. Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5
(2004), 8;
56-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
autentični tekstovi; interkulturalni pristup; personalizacija nastavnog gradiva; otvorena koncepcija udžbenika
(authentic texts; intercultural approach; personalizing the teaching content; open concept of textbooks)
Sažetak
U radu se predlaže model organizacijske strukture nastave, osmišljene sukladno interkulturalnom pristupu nastavi njemačkog jezika u kojoj kao težišta prevladavaju strategije razvijanja razumijevanja, automatizacije jezičnih znanja, vještina i sposobnosti te personalizacije nastavnog gradiva, a sve s ciljem uvježbavanja interkulturalnog diskursa u dodiru s autentičnim tekstovima s njemačkog govornog područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoka učiteljska škola u Čakovcu
Profili:
Tihomir Engler
(autor)