Pregled bibliografske jedinice broj: 30110
Ako kaos u srednjoj, zašto ne i u osnovnoj školi?
Ako kaos u srednjoj, zašto ne i u osnovnoj školi? // Uloga pokusa u nastavi fizike / Pećina, Planinka ; Krsnik, Rudolf (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 1999. (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 30110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ako kaos u srednjoj, zašto ne i u osnovnoj školi?
(Chaos: if in high school, why also not in elementary school?)
Autori
Šindler, Gustav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Uloga pokusa u nastavi fizike
/ Pećina, Planinka ; Krsnik, Rudolf - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 1999
Skup
Četvrti hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska, 08.04.1999. - 10.04.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Fizika; deterministički kaos; nastava
(Physics; deterministic chaos; teaching)
Sažetak
Valja metodički razmotriti kako, uz učenike srednjih škola, i one iz osnovnih upoznati s elementima znanstvene revolucije koja traje, i to o granicama odredivosti i nepredvidivosti pojava.
Potkraj 20. stoljeća, na pragu trećeg tisućljeća, na znanstvenu se pozornicu meteorski uspinje nova znanstvena revolucija, teorija determinističkog kaosa.
Ona otkriva osjetljivost zbivanja i pojava u raznolikim domenama života, tehnologije i tehnike, kao i predviđanja njihova ishoda obzirom na početne uvjete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119207
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Gustav Šindler
(autor)