Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 301006

Prepoznavanje vlastitih kupaca


Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir
Prepoznavanje vlastitih kupaca / Kordić, Dane (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru, 2004. str. 81-100 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 301006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepoznavanje vlastitih kupaca

Autori
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Mjesto i datum
,

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kupci; baza podataka; liste kupaca; izravni marketing; CRM
(buyers; data base; list of buyers; direct marketing; CRM)

Sažetak
U uvjetima veće ponude i dinamičnog poslovnog okruženja opstanak na tržištu i zadržavanje konkurentske prednosti postaje sve teži zadatak. Nikada prije kupci nisu imali toliku mogućnost izbora i uspoređivanja proizvoda različitih proizvođača, kao što imaju danas. Zahtjevi, želje i potrebe kupaca sve su veće i različitije, a poduzeća koja ih nisu u mogućnosti dovoljno brzo prepoznati i zadovoljiti svoj opstanak na tržištu dovode u pitanje. Nezaustavljiv rast i primjena informacijske tehnologije pridonosi novom pristupu poslovanja, koji svoje uporište pronalazi u uspostavi i održavanju kvalitetnijih i trajnijih odnosa vlastitim klijentima. Praćenjem, analiziranjem i evidentiranjem ponašanja u kupovnom procesu nastoje se prepoznati njihove potrebe i predvidjeti buduća ponašanja. Cilj je ovog rada ukazati na značaj baza podataka kao sređenog skupa informacija na organizaciju i provođenje izravnog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Avatar Url Stjepan Dvorski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir
Prepoznavanje vlastitih kupaca / Kordić, Dane (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru, 2004. str. 81-100 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Dvorski, S. & Dobrinić, D. (2004) Prepoznavanje vlastitih kupaca. U: Kordić, D. (ur.).
@article{article, author = {Dvorski, Stjepan and Dobrini\'{c}, Damir}, editor = {Kordi\'{c}, D.}, year = {2004}, pages = {81-100}, keywords = {kupci, baza podataka, liste kupaca, izravni marketing, CRM}, title = {Prepoznavanje vlastitih kupaca}, keyword = {kupci, baza podataka, liste kupaca, izravni marketing, CRM}, publisher = {Ekonomski fakultet u Mostaru} }
@article{article, author = {Dvorski, Stjepan and Dobrini\'{c}, Damir}, editor = {Kordi\'{c}, D.}, year = {2004}, pages = {81-100}, keywords = {buyers, data base, list of buyers, direct marketing, CRM}, keyword = {buyers, data base, list of buyers, direct marketing, CRM}, publisher = {Ekonomski fakultet u Mostaru} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font