Pregled bibliografske jedinice broj: 301006
Prepoznavanje vlastitih kupaca
Prepoznavanje vlastitih kupaca / Kordić, Dane (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru, 2004. str. 81-100 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 301006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepoznavanje vlastitih kupaca
Autori
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Mjesto i datum
,
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kupci; baza podataka; liste kupaca; izravni marketing; CRM
(buyers; data base; list of buyers; direct marketing; CRM)
Sažetak
U uvjetima veće ponude i dinamičnog poslovnog okruženja opstanak na tržištu i zadržavanje konkurentske prednosti postaje sve teži zadatak. Nikada prije kupci nisu imali toliku mogućnost izbora i uspoređivanja proizvoda različitih proizvođača, kao što imaju danas. Zahtjevi, želje i potrebe kupaca sve su veće i različitije, a poduzeća koja ih nisu u mogućnosti dovoljno brzo prepoznati i zadovoljiti svoj opstanak na tržištu dovode u pitanje. Nezaustavljiv rast i primjena informacijske tehnologije pridonosi novom pristupu poslovanja, koji svoje uporište pronalazi u uspostavi i održavanju kvalitetnijih i trajnijih odnosa vlastitim klijentima. Praćenjem, analiziranjem i evidentiranjem ponašanja u kupovnom procesu nastoje se prepoznati njihove potrebe i predvidjeti buduća ponašanja. Cilj je ovog rada ukazati na značaj baza podataka kao sređenog skupa informacija na organizaciju i provođenje izravnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin