Pregled bibliografske jedinice broj: 300889
Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja
Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 333-356
CROSBI ID: 300889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja
(Curriculum of pedagogical teachers training)
Autori
Hrvatić, Neven ; Piršl, Elvi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura
Urednik/ci
Previšić, Vlatko
Izdavač
Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
333-356
ISBN
978-953-0-61910-4
Ključne riječi
kurikulum, pedagoška izobrazba učitelja, škola, učitelj, interkulturalna kompetencija
(curriculum, pedagogical teacher training, school, teacher, intercultural competence)
Sažetak
Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), koncepcija cjeloživotnoga obrazovanja (potreba za ponovnim osmišljavanjem formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja), interkulturalni sadržaji u nastavnim programima - interkulturalni kurikulum, standardizacija obrazovanja, kao jedna od odrednica za izradu nacionalnog kurikuluma. Kurikulumi pedagoške izobrazbe učitelja (na učiteljskim i nastavničkim fakultetima) trebali bi pružiti studentima informacije i iskustva neophodna za njihov uspješan rad u kulturno različitim školama i razredima. Budući da će učitelji poučavati učenike različitog kulturnog podrijetla od njihovog od velikog je značaja da učitelji postanu svjesni individualne kulturne perspektive i da imaju mogućnost razmišljanja o različitim oblicima kulturne različitosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
140-1401173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju
0130489
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli