Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 300791

Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja


Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala
Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja // Zbornik sažetaka
Brijuni, Hrvatska, 2003. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 300791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja
(Predictors of Assertive communication Style among Students of Education and Economy)

Autori
Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka / - , 2003

Skup
Četvrti Dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 29.05.2003. - 30.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
asertivnost; samopoštovanje; studenti
(assertivity; self-esteem; students)

Sažetak
Asertivnost je komunikacijski stil koji karakterizira društvenog pojedinca, sigurnog u sebe i spremnog na otvorena sučeljavanja, poštujući pri tome i osobni i integritet drugih ljudi. Školski je sustav bio sklon nagrađivati i hvaliti pasivne učenike i studente, no profesor kao glavni nositelj promjene između ostalog ima zadatak poticati rast i razvoj specifičnih aspekata osobnosti koji potpomažu kognitivne procese. Kao jedan od čimbenika emocionalne inteligencije asertivnost je važan komunikacijski stil, posebno za buduće nastavnike, stoga se ovim istraživanjem željelo provjeriti s kojim je varijablama povezana asertivnost, te postoje li neki značajni prediktori. Istraživanje je provedeno na studentima Ekonomskog (110), te studentima Filozofskog fakulteta i Visoke učiteljske škole (81). Rezultati regresijske analize pokazali su da su značajni prediktori asertivnosti za studente ekonomije: izražavanje emocija te samopoštovanje pri učenju, dok su za buduće nastavnike značajni prediktori asertivnosti emocionalna regulacija, upravljanje emocijama, responsivnost, samopoštovanje pri učenju i socijalna interakcija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala
Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja // Zbornik sažetaka
Brijuni, Hrvatska, 2003. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala (2003) Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja. U: Zbornik sažetaka.
@article{article, year = {2003}, keywords = {asertivnost, samopo\v{s}tovanje, studenti}, title = {Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavni\v{c}kog i ekonomskog usmjerenja}, keyword = {asertivnost, samopo\v{s}tovanje, studenti}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, year = {2003}, keywords = {assertivity, self-esteem, students}, title = {Predictors of Assertive communication Style among Students of Education and Economy}, keyword = {assertivity, self-esteem, students}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font