Pregled bibliografske jedinice broj: 300791
Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja
Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja // Zbornik sažetaka
Brijuni, Hrvatska, 2003. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 300791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja
(Predictors of Assertive communication Style among Students of Education and Economy)
Autori
Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka
/ - , 2003
Skup
Četvrti Dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 29.05.2003. - 30.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
asertivnost; samopoštovanje; studenti
(assertivity; self-esteem; students)
Sažetak
Asertivnost je komunikacijski stil koji karakterizira društvenog pojedinca, sigurnog u sebe i spremnog na otvorena sučeljavanja, poštujući pri tome i osobni i integritet drugih ljudi. Školski je sustav bio sklon nagrađivati i hvaliti pasivne učenike i studente, no profesor kao glavni nositelj promjene između ostalog ima zadatak poticati rast i razvoj specifičnih aspekata osobnosti koji potpomažu kognitivne procese. Kao jedan od čimbenika emocionalne inteligencije asertivnost je važan komunikacijski stil, posebno za buduće nastavnike, stoga se ovim istraživanjem željelo provjeriti s kojim je varijablama povezana asertivnost, te postoje li neki značajni prediktori. Istraživanje je provedeno na studentima Ekonomskog (110), te studentima Filozofskog fakulteta i Visoke učiteljske škole (81). Rezultati regresijske analize pokazali su da su značajni prediktori asertivnosti za studente ekonomije: izražavanje emocija te samopoštovanje pri učenju, dok su za buduće nastavnike značajni prediktori asertivnosti emocionalna regulacija, upravljanje emocijama, responsivnost, samopoštovanje pri učenju i socijalna interakcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Pula