Pregled bibliografske jedinice broj: 300443
Interkulturni pristup obrazovanju
Interkulturni pristup obrazovanju, 2007. (ostalo).
CROSBI ID: 300443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturni pristup obrazovanju
(Intercultural approach to education)
Autori
Čačić-Kumpes, Jadranka
Izvornik
Seminar za učitelje Dodatne nastave "Učenje srpskog jezika i kulture te učenje ćiriličnog pisma" (organizatori Srpsko kulturno društvo "Prosvjeta" i Agencija za odgoj i obrazovanje MZOS-a), Topusko, 12-13. svibnja 2007.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2007
Ključne riječi
interkulturalizam; obrazovanje; etnička različitost; identitet; kultura
(interculturalism; education; ethnic diversity; identity; culture)
Sažetak
Namjera predavanja jest da polaznicima seminara približi interkulturalističku ideju reguliranja etničkih i kulturnih različitosti i način njezine implementacije u obrazovanje. Najprije se izlaže ideja i koncepcija interkulturalizma kakvu je predložilo Vijeće Europe. Potom se objašnjavaju različitosti i sličnosti multikulturnog i interkulturnog pristupa različitosti s posebnim naglaskom na obrazovanju. Izdvajaju se specifičnosti interkulturnog pristupa u razumijevanju identiteta i kulture i naglašava potreba dinamičnog i procesnog poimanja tih pojava. Napokon govori se o potrebama promjena unutar obrazovnoga procesa u različitim njegovim aspektima: nastavnim sadržajima, metodici rada, povezanosti škole i društva te obrazovanju nastavnika i njihovim kompetencijama potrebnima za takvu vrstu nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
076-0762385-1516 - Interkulturni pristup etničkoj različitosti i identitet: Hrvatska – Europa (Čačić-Kumpes, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za migracije i narodnosti, Zagreb
Profili:
Jadranka Čačić-Kumpes
(autor)