Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 30002

Moguce ulazne strategije u procesu internacionalizacije maloprodaje


Knego, Nikola
Moguce ulazne strategije u procesu internacionalizacije maloprodaje // Ekonomska misao i praksa, 7 (1998), 2; 313-335 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 30002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moguce ulazne strategije u procesu internacionalizacije maloprodaje
(Potential entrance strategies in the retail internationalization process)

Autori
Knego, Nikola

Izvornik
Ekonomska misao i praksa (1330-1039) 7 (1998), 2; 313-335

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
internacionalizacija; maloprodaja; strategija
(internationalization; retail strategy)

Sažetak
Jedan od trendova u suvremenoj europskoj maloprodaji je trend njezine internacionalizacije. Rad se bavi ciniteljima koji djeluju podsticajno ili pak ogranicavajuce na taj proces. Intenzitet internacionalizacije je u maloprodaji sporiji od istog procesa u europskoj proizvodnji. Internacionalizacija je u funkciji ekspanzije maloprodajne tvrtke.I nternacionalizacijom maloprodajnog poslovanja tvrtka razvija trzište te na inozemnim trzištima trazi priliku za poslovnu ekspanziju. Iskustva potvrduju da maloprodajne tvrtke izlaze na inozemna trzišta s onim pojavnim oblikom maloprodaje kojim dominiraju na domaćem trzištu. U radu su obrađene prednosti i nedostaci svake od mogućih strategijskih opcija koja je u funkciji operacionalizacije poslovne odluke managementa da se ide u internacionalizaciju maloprodajnog poslovanja. Iz sadržaja je vidljivo da su maloprodajne tvrtke nekih zemalja u tranziciji našle mjesto u članstvu prekograničnih maloprodajnih saveza. Savezi su obogatili maloprodajnu strukturu razvijenih europskih zemalja od početka 90-tih godina.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
033001

Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola
Moguce ulazne strategije u procesu internacionalizacije maloprodaje // Ekonomska misao i praksa, 7 (1998), 2; 313-335 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knego, N. (1998) Moguce ulazne strategije u procesu internacionalizacije maloprodaje. Ekonomska misao i praksa, 7 (2), 313-335.
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {1998}, pages = {313-335}, keywords = {internacionalizacija, maloprodaja, strategija}, journal = {Ekonomska misao i praksa}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Moguce ulazne strategije u procesu internacionalizacije maloprodaje}, keyword = {internacionalizacija, maloprodaja, strategija} }
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {1998}, pages = {313-335}, keywords = {internationalization, retail strategy}, journal = {Ekonomska misao i praksa}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Potential entrance strategies in the retail internationalization process}, keyword = {internationalization, retail strategy} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font