Pregled bibliografske jedinice broj: 299924
Hrvatska plesna tradicija i predškolska dob djeteta
Hrvatska plesna tradicija i predškolska dob djeteta // Zbornik radova na temu Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007. str. 455-459 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 299924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska plesna tradicija i predškolska dob djeteta
(Croatian dance tradition and preschool age of child)
Autori
Mikulić, Maja ; Prskalo, Ivan ; Runjić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova na temu Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007, 455-459
ISBN
953-95082-2-3
Skup
16. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.06.2007. - 23.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatska plesna tradicija ; predškolska dob
(Croatian dance tradition ; preschool age)
Sažetak
Tradicijski plesni repertoar u Hrvatskoj, kao i mnogi drugi dijelovi tradicijske kulture, raznolik je i heterogen. Primjena plesnih sadržaja u radu s djecom predškolske dobi osigurava kontinuitet narodne i civilizacijske tradicije ali i ostvarenje ciljeva i zadaća tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja pod uvjetom poštivanja metodičkih principa, prilagodbe plesne građe prosječnim dobnim, psihofizičkim značajkama skupine te poticanjem individualizacije. U radu s djecom predškolske dobi nužno je poštovati metodičke principe i načela kako bi se ples uopće a u ovom slučaju narodni ples, potvrdio kao jedna od najprimjerenijih aktivnosti za rad s djecom te dobi zbog njegova velikog utjecaja na transformaciju antropoloških obilježja i motoričkih znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb