Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 299922

Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije


Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije // ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007. str. 26 - 31 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 299922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije
(Antropological, metodical, metodological and professional presumptions work in the field of education)

Autori
Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007, 26 - 31

ISBN
953-95082-2-3

Skup
16. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.06.2007. - 23.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kineziološka edukacija; antropologija; metodika; metodologija
(kinesiological education; anthropology; methodics; methodology)

Sažetak
U pregledu antropoloških, metodičkih, metodoloških i stručnih pretpostavki rada u području edukacije prikazane su specifičnosti najmasovnijeg područja primijenjene kineziologije. Ta masovnost ujedno je osnovni „ light“ motiv koji ima presudan utjecaj na ostale pretpostavke koje se moraju poštovati u ovom području. Iako su te pretpostavke ovdje analitički prikazane one su međusobno toliko isprepletene da npr. kineziološka metodika u edukaciji vrlo često ističe u prvi plan antropološke pretpostavke što je i za očekivati s obzirom da je u njenom središtu čovjek i to u svom najosjetljivijem ali i najperspektivnijem dijelu. Također su jasne veze metodike i metodologije te metodologije i antropologije. Kineziolog, učitelj ili odgojitelj - stručnjak je u kojem su sadržani i kineziolog i učitelj i odgojitelj a prostor njegovog djelovanja je toliko značajan i toliko osjetljiv da se može sa sigurnošću tvrditi kako je vrlo malo ljudskih djelatnosti koje toliko naglašeno mogu utjecati na čitav niz osobina, sposobnosti, informacija kako to može dobro organizirano vježbanje od najranije ljudske dobi pa do kasne starosti pod uvjetom da se poštuju navedene antropološke, metodičke i metodološke pretpostavke u svom jedinstvu i potpunoj integraciji. Međutim za njihovo poštivanje nije dovoljna samo dobra volja već sustavan rad u obrazovanju ovih stručnjaka čiji opseg obrazovanja nikad nije dovoljan s obzirom na značaj posla koji obavljaju te bi trebao zadržati cjeloživotni kontinuitet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Kineziološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Josip Babin (autor)

Avatar Url Ivan Prskalo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije // ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007. str. 26 - 31 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Prskalo, I. & Babin, J. (2007) Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije. U: Findak, V. (ur.)ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE.
@article{article, author = {Prskalo, Ivan and Babin, Josip}, editor = {Findak, V.}, year = {2007}, pages = {26 - 31}, keywords = {kineziolo\v{s}ka edukacija, antropologija, metodika, metodologija}, isbn = {953-95082-2-3}, title = {Antropolo\v{s}ke, metodi\v{c}ke, metodolo\v{s}ke i stru\v{c}ne pretpostavke rada u podru\v{c}ju edukacije}, keyword = {kineziolo\v{s}ka edukacija, antropologija, metodika, metodologija}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Prskalo, Ivan and Babin, Josip}, editor = {Findak, V.}, year = {2007}, pages = {26 - 31}, keywords = {kinesiological education, anthropology, methodics, methodology}, isbn = {953-95082-2-3}, title = {Antropological, metodical, metodological and professional presumptions work in the field of education}, keyword = {kinesiological education, anthropology, methodics, methodology}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font