Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 299136

Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti


Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)


CROSBI ID: 299136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti
(Knowledge about the consumers - a determinant of the competitive advantage realization)

Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
60

ISBN
978-953-7509-00-2

Ključne riječi
kupac; marketing; poduzetništvo; potrošač; ponašanje potrošača;
(buyer; consumer; consumer behavior; entrepreneurship; marketing;)

Sažetak
Za ostvarivanje uspjeha na dugoročnoj osnovi, kao i za ostvarivanje konkurentske prednosti poduzetničkih subjekata, potrebno je znanje, i to prvenstveno znanje o onima koji su poduzetničkom subjektu i najvažniji, a to su njegovi krajnji potrošači ili poslovni kupci. Znanje o potrošačima znači spoznati i uvažiti njihove osobitosti i ponašanja u procesu kupnje, te prilagoditi ponudu njihovim potrebama i željama. Ovome bismo još mogli dodati i izuzetno veliko ekonomsko i općedruštveno značenje ponašanja potrošača, osobito zbog činjenice što je ono uzročno-posljedično povezano s gospodarskim i općedruštvenim razvitkom. Naravno, ponašanje potrošača ima izuzetno veliko značenje na marketinške napore svakoga poduzetničkog subjekta pa zato saznanja o ponašanju potrošača konkretnih proizvoda ili usluga nedvojbeno predstavljaju informacije od presudnog značenja za donošenje marketinških odluka poduzetničkog subjekta. Zato, neovisno o tome posluje li poduzetnički subjekt s krajnjim potrošačima ili poslovnim kupcima, potrebno je da iste upozna i uspostavi s njima odnose kojima će ih osvojiti, zadržati i jačati međusobnu suradnju. Upoznati krajnje potrošače, kao i poslovne kupce, znači zapravo upoznati njihove osobitosti i ponašanje u procesu kupnje. Zadržati krajnje potrošače i poslovne kupce na način da postanu vjerni i da proširuju svoje poslovanje s poduzetničkim subjektom nije jednostavno, ali je moguće. U tu svrhu potrebno je razviti partnerske odnose s krajnjim potrošačima i poslovnim kupcima o čemu se, također, govori na stranicama ovog priručnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
Grbac, B. & Meler, M. (2007) Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske.
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Meler, Marcel}, year = {2007}, pages = {60}, keywords = {kupac, marketing, poduzetni\v{s}tvo, potro\v{s}a\v{c}, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, }, isbn = {978-953-7509-00-2}, title = {Znanje o potro\v{s}a\v{c}ima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti}, keyword = {kupac, marketing, poduzetni\v{s}tvo, potro\v{s}a\v{c}, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, }, publisher = {Ministarstvo gospodarstva i odr\v{z}ivog razvoja Republike Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Meler, Marcel}, year = {2007}, pages = {60}, keywords = {buyer, consumer, consumer behavior, entrepreneurship, marketing, }, isbn = {978-953-7509-00-2}, title = {Knowledge about the consumers - a determinant of the competitive advantage realization}, keyword = {buyer, consumer, consumer behavior, entrepreneurship, marketing, }, publisher = {Ministarstvo gospodarstva i odr\v{z}ivog razvoja Republike Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font