Pregled bibliografske jedinice broj: 299136
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
CROSBI ID: 299136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti
(Knowledge about the consumers - a determinant of the competitive advantage realization)
Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
60
ISBN
978-953-7509-00-2
Ključne riječi
kupac; marketing; poduzetništvo; potrošač; ponašanje potrošača;
(buyer; consumer; consumer behavior; entrepreneurship; marketing;)
Sažetak
Za ostvarivanje uspjeha na dugoročnoj osnovi, kao i za ostvarivanje konkurentske prednosti poduzetničkih subjekata, potrebno je znanje, i to prvenstveno znanje o onima koji su poduzetničkom subjektu i najvažniji, a to su njegovi krajnji potrošači ili poslovni kupci. Znanje o potrošačima znači spoznati i uvažiti njihove osobitosti i ponašanja u procesu kupnje, te prilagoditi ponudu njihovim potrebama i željama. Ovome bismo još mogli dodati i izuzetno veliko ekonomsko i općedruštveno značenje ponašanja potrošača, osobito zbog činjenice što je ono uzročno-posljedično povezano s gospodarskim i općedruštvenim razvitkom. Naravno, ponašanje potrošača ima izuzetno veliko značenje na marketinške napore svakoga poduzetničkog subjekta pa zato saznanja o ponašanju potrošača konkretnih proizvoda ili usluga nedvojbeno predstavljaju informacije od presudnog značenja za donošenje marketinških odluka poduzetničkog subjekta. Zato, neovisno o tome posluje li poduzetnički subjekt s krajnjim potrošačima ili poslovnim kupcima, potrebno je da iste upozna i uspostavi s njima odnose kojima će ih osvojiti, zadržati i jačati međusobnu suradnju. Upoznati krajnje potrošače, kao i poslovne kupce, znači zapravo upoznati njihove osobitosti i ponašanje u procesu kupnje. Zadržati krajnje potrošače i poslovne kupce na način da postanu vjerni i da proširuju svoje poslovanje s poduzetničkim subjektom nije jednostavno, ali je moguće. U tu svrhu potrebno je razviti partnerske odnose s krajnjim potrošačima i poslovnim kupcima o čemu se, također, govori na stranicama ovog priručnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek