Pregled bibliografske jedinice broj: 299134
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
CROSBI ID: 299134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge
(Realization of the business idea - from idea to product/service)
Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
68
ISBN
978-953-7509-01-9
Ključne riječi
marketing; poduzetništvo; proizvod; usluga;
(entrepreneurship; marketing; product; service)
Sažetak
Primjenom marketinške koncepcije poslovno razmišljanje poduzetničkih subjekata znakovito se mijenja na način da proizvod nije i ne smije biti tek jednostavni rezultat procesa proizvodnje, već isključivo rezultat tržišnih potreba i zahtjeva. Svaki potrošač, koji kupuje proizvode ili koristi usluge poduzetnika, je sudac koji na tržištu propituje i završno ocjenjuje koji će proizvod ili uslugu kupiti i naposljetku i potrošiti, odnosno koristiti. Što to znači dalje? To znači da će poduzetnik koji nudi najbolji proizvod ili najbolju uslugu uspjeti, naravno u odnosu na konkurenciju koja na tržištu postoji, osvojiti tržište, bez obzira o kojoj se njegovoj veličini radi. U ovom se priručniku zato daje osobit naglasak na poznavanje tzv. koncepcije životnog ciklusa proizvoda koja, zapravo, predstavlja strateško promišljanje svih aktivnosti vezanih za proizvod kao temeljni element marketinškog miksa, a time i ujedno predstavlja i rezultat financijskih očekivanja koja se trebaju operacionalizirati pozitivnim financijskim učincima, naravno ukoliko je ispunjen temeljni marketinški preduvjet, a to je zadovoljenje potreba potrošača. Očito da poduzetnici, bez obzira jesu li mali ili veliki, jesu li proizvođači ili pružaju usluge, u danas bitno zaoštrenim uvjetima gospodarenja, moraju voditi aktivnu politiku realizacije poslovnih ideja koje se odnose na razvijanje novih proizvoda, odnosno usluga, a pretpostavka za to je i poznavanje tog procesa, kako je i postavljen u podnaslovu ovog priručnika, od generiranja ideje do lansiranja konkretnog, novog proizvoda, odnosno usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek