Pregled bibliografske jedinice broj: 299133
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
CROSBI ID: 299133 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?
(Collecting and using of market information - how to recognize market opportunities?)
Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
76
ISBN
978-953-7509-02-6
Ključne riječi
istraživanje tržišta; marketing; tržišne informacije;
(market information; marketing; market research)
Sažetak
Tržište, koje predstavlja ukupnost odnosa između ponude i potražnje koji se ostvaruju u određenom vremenu i prostoru u cilju obavljanja procesa razmjene, mora i u našim uvjetima tržišnog gospodarenja biti jedan od temeljnih ciljeva upoznavanja poduzetničkog subjekta. To upoznavanje ne može biti stihijsko ili pak periferno i mora rezultirati punom transparentnošću tržišta poduzetničkog subjekta. Informacije o potrebama potrošača predstavljaju temeljnog činitelja na osnovi kojeg možemo donositi adekvatne marketinške odluke, te u konačnici i ostvarivati temeljne ciljeve marketinga u našim gospodarskim uvjetima. To ujedno znači kako se informacijama marketing-istraživanja, odnosno informacijama istraživanja tržišta, preventivno djeluje na sigurnost ostvarivanja dobiti, kao i na njezino povećanje gledano u dinamičkom smislu, uz istodobno smanjivanje rizika poduzetničkog subjekta u njegovom poslovanju. Usmjerenost ka tržištu se zato za poduzetnički subjekt javlja kao imperativ u poslovanju, naročito ukoliko je riječ o razvijenijim tržišnim odnosima, kao što to situacija u našim značajno izmijenjenim gospodarskim, a osobito vlasničkim uvjetima već nalaže. To ujedno znači, kako se u ovom priručniku u nekoliko navrata ističe, da današnji poduzetnik zapravo ne može poslovati bez stjecanja raznovrsnih tržišnih informacija, jer njihova je uporaba nužda bez koje, na izrazito konkurentskim odnosima koji na tržištu vladaju, neće uspjeti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek