Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 299133

Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?


Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)


CROSBI ID: 299133 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?
(Collecting and using of market information - how to recognize market opportunities?)

Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
76

ISBN
978-953-7509-02-6

Ključne riječi
istraživanje tržišta; marketing; tržišne informacije;
(market information; marketing; market research)

Sažetak
Tržište, koje predstavlja ukupnost odnosa između ponude i potražnje koji se ostvaruju u određenom vremenu i prostoru u cilju obavljanja procesa razmjene, mora i u našim uvjetima tržišnog gospodarenja biti jedan od temeljnih ciljeva upoznavanja poduzetničkog subjekta. To upoznavanje ne može biti stihijsko ili pak periferno i mora rezultirati punom transparentnošću tržišta poduzetničkog subjekta. Informacije o potrebama potrošača predstavljaju temeljnog činitelja na osnovi kojeg možemo donositi adekvatne marketinške odluke, te u konačnici i ostvarivati temeljne ciljeve marketinga u našim gospodarskim uvjetima. To ujedno znači kako se informacijama marketing-istraživanja, odnosno informacijama istraživanja tržišta, preventivno djeluje na sigurnost ostvarivanja dobiti, kao i na njezino povećanje gledano u dinamičkom smislu, uz istodobno smanjivanje rizika poduzetničkog subjekta u njegovom poslovanju. Usmjerenost ka tržištu se zato za poduzetnički subjekt javlja kao imperativ u poslovanju, naročito ukoliko je riječ o razvijenijim tržišnim odnosima, kao što to situacija u našim značajno izmijenjenim gospodarskim, a osobito vlasničkim uvjetima već nalaže. To ujedno znači, kako se u ovom priručniku u nekoliko navrata ističe, da današnji poduzetnik zapravo ne može poslovati bez stjecanja raznovrsnih tržišnih informacija, jer njihova je uporaba nužda bez koje, na izrazito konkurentskim odnosima koji na tržištu vladaju, neće uspjeti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
Grbac, B. & Meler, M. (2007) Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske.
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Meler, Marcel}, year = {2007}, pages = {76}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, marketing, tr\v{z}i\v{s}ne informacije, }, isbn = {978-953-7509-02-6}, title = {Prikupljanje i uporaba tr\v{z}i\v{s}nih informacija - kako prepoznati mogu\'{c}nosti na tr\v{z}i\v{s}tu?}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, marketing, tr\v{z}i\v{s}ne informacije, }, publisher = {Ministarstvo gospodarstva i odr\v{z}ivog razvoja Republike Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Meler, Marcel}, year = {2007}, pages = {76}, keywords = {market information, marketing, market research}, isbn = {978-953-7509-02-6}, title = {Collecting and using of market information - how to recognize market opportunities?}, keyword = {market information, marketing, market research}, publisher = {Ministarstvo gospodarstva i odr\v{z}ivog razvoja Republike Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font