Pregled bibliografske jedinice broj: 299132
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
CROSBI ID: 299132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja
(Marketing planning - precondition of the successful development)
Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
64
ISBN
978-953-96311-9-0
Ključne riječi
konkurentska prednost; marketing; marketinški plan; marketinško planiranje;
(competitive advantage; marketing; marketing plan; marketing planning)
Sažetak
Poduzetnički subjekti u tržišnim uvjetima gospodarenja neizostavno moraju biti marketinški usmjereni, što znači da se ponajprije trebaju ustanoviti potrebe potrošača na tržištu, njihove želje, namjere i očekivanja u svezi s proizvodima, a tek na temelju dobivenih informacija donositi odluke kakav će proizvod proizvesti, s kakvim svojstvima, u kakvoj ambalaži, kakvog dizajna i ostalih obilježja, a naravno odlučuje se i o njegovoj cijeni, distribuciji i promociji, ali u suglasju s informacijama dobivenim istraživanjem. Sve nabrojane aktivnosti ujedno predstavljaju temelj marketinške koncepcije o kojoj se u ovom priručniku govori. I u ovoj koncepciji se želi ostvariti dobit, ali prethodnim zadovoljenjem potrošača. Kako bi se u prethodno navedenom uspjelo, između ostaloga, potrebno je izvršiti i marketinško planiranje, kojim se utvrđuju mogućnosti koje postoje na tržištu za širenje poslovanja kao i snage s kojom se raspolaže i s kojom se namjerava iskoristiti te mogućnosti. U ovom se priručniku upravo zato daje osvrt na temeljne postavke marketinga i poslovanje na marketinškim načelima, s jedne strane, te potom iznosi način izrade marketinškog plana. Marketinški plan, pritom, predstavlja polaznu točku marketinških napora poduzetničkog subjekta kojima on na tržištu može pokušati ostvariti konkurentsku prednost i biti bolji i brži od konkurencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek