Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 298439

Objektivniji oblici ocjenjivanja znanja u nastavi biologije


Dolenec, Zdravko
Objektivniji oblici ocjenjivanja znanja u nastavi biologije // Zbornik sažetaka priopćenja 7. hrvatskog biološkog kongresa = Proceedings of abstracts of the papers of the Seventh Congress of Croatian Biologists / Ljubešić, Nikola (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2000. str. 350-351 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 298439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Objektivniji oblici ocjenjivanja znanja u nastavi biologije
(Objective ways of knowledge evaluation in biology teacher)

Autori
Dolenec, Zdravko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka priopćenja 7. hrvatskog biološkog kongresa = Proceedings of abstracts of the papers of the Seventh Congress of Croatian Biologists / Ljubešić, Nikola - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2000, 350-351

ISBN
953-6241-04-8

Skup
Hrvatski biološki kongres (7 ; 2000)

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 24.09.2000. - 29.09.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
objektivno ocjenjivanje; učenik
(objective evaluation; student)

Sažetak
Kao mjerni instrument za objektivno ocjenjivenje najviše se rabe testovi. Obično se dijele na testove znanja koji su standardizirani i nizove zadataka objektivnog tipa (ZOT) kao nestandardizirane.U ovome istraživanju rabljeni su nizovi zadataka objektivnog tipa (dvadeset pitanja) koje je provedeno u prvom razredu gimnazije. ZOT-ove su ocjenjivali profesori podijeljeni u dvije grupe na osnovi nastavnog iskustva ; profesori do dvije godine rada u nastavi i profesori s 3 ili više godina rada.Profesori su ocjenjivali testove bez naputaka što znači prema osobnom kriterijima, ali su se svi pridržavali načela djelomične "prisilne distribucije" uz uporabu bodovnog praga. Nije zabilježena statistički značajna razlika između profesora različitog radnog iskustva. Rezultati istraživanja upućuju na ujednačenost ocjenjivanja, a time i na objektivnist ZOT-ova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdravko Dolenec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dolenec, Zdravko
Objektivniji oblici ocjenjivanja znanja u nastavi biologije // Zbornik sažetaka priopćenja 7. hrvatskog biološkog kongresa = Proceedings of abstracts of the papers of the Seventh Congress of Croatian Biologists / Ljubešić, Nikola (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2000. str. 350-351 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Dolenec, Z. (2000) Objektivniji oblici ocjenjivanja znanja u nastavi biologije. U: Ljubešić, N. (ur.)Zbornik sažetaka priopćenja 7. hrvatskog biološkog kongresa = Proceedings of abstracts of the papers of the Seventh Congress of Croatian Biologists.
@article{article, author = {Dolenec, Zdravko}, editor = {Ljube\v{s}i\'{c}, N.}, year = {2000}, pages = {350-351}, keywords = {objektivno ocjenjivanje, u\v{c}enik}, isbn = {953-6241-04-8}, title = {Objektivniji oblici ocjenjivanja znanja u nastavi biologije}, keyword = {objektivno ocjenjivanje, u\v{c}enik}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dolenec, Zdravko}, editor = {Ljube\v{s}i\'{c}, N.}, year = {2000}, pages = {350-351}, keywords = {objective evaluation, student}, isbn = {953-6241-04-8}, title = {Objective ways of knowledge evaluation in biology teacher}, keyword = {objective evaluation, student}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font