Pregled bibliografske jedinice broj: 298411
Cities on the Global Market: Territorial Marketing Planning Strategies
Cities on the Global Market: Territorial Marketing Planning Strategies // The Creative City: Crossing Visions and New Realities in the Region / Švob-Đokić, Nada (ur.).
Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO), 2007. str. 67-78
CROSBI ID: 298411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cities on the Global Market: Territorial Marketing Planning Strategies
Autori
Jašić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
The Creative City: Crossing Visions and New Realities in the Region
Urednik/ci
Švob-Đokić, Nada
Izdavač
Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO)
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
67-78
ISBN
978-953-6096-42-8
Ključne riječi
creative city, territorial marketing planning strategies
Sažetak
The article discusses the contribution of territorial marketing strategies to the design/visibility, potential for branding and general planning of the territory. These strategies are aimed at communication of territorial resources as 'values' in the new global economy.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171685-0806 - Globalni utjecaji i lokalne kulturne promjene (Švob-Đokić, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose