Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 298261

Načela marketinga


Grbac, Bruno
Načela marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2007 (monografija)


CROSBI ID: 298261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načela marketinga
(Principles of Marketing)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio

Grad
Rijeka

Godina
2007

Stranica
310

ISBN
978-953-7332-02-0

Ključne riječi
marketing; načela marketing; implementacija marketing koncepta
(marketing; principles of marketing; marketing concept implementation)

Sažetak
Marketing je poslovna funkcija kojom tržišni subjekti identificiraju potrebe i želje potrošača, utvrđuju ciljna tržišta koja mogu opsluživati najbolje i određuju ponudu, odnosno kombinaciju elemenata marketing-miksa kojom zadovoljavaju potražnju na tržištu. Marketing je i mnogo više od samo poslovne funkcije, to je filozofija poslovanja koja usmjerava tržišne subjekte na ostvarivanje dobiti zadovoljavanjem potrošača. Za ostvarenje tih ciljeva marketingom se razvijaju partnerski odnosi kako s značajnijim potrošačima tako i s drugim sudionicima na tržištu, kao što su dobavljači, distributeri i drugi posrednici. U tu svrhu napisana je knjiga Načela marketinga u kojoj se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospodarske prakse, studentima pružaju temeljna znanja o marketingu. Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketing-problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U stvaranju knjige doprinos dolazi od mnogih znanstvenika čije su ideje i citati korišteni u argumentaciji pojedinih postavki, kao i od mnogih uspješnih menadžera čiji su se pristupi u ostvarivanju uspjeha tržišnih subjekata analizirali. Knjiga objedinjuje tekst u četiri poglavlja. U prvom poglavlju koje nosi naziv Dinamika marketinga analizira se evolucija marketinga, promjene u marketing-okruženju i proces marketinga. Utvrđivanje marketinških mogućnosti naziv je drugog poglavlja u kojem se obrađuje problematika istraživanje tržišta, marketinških mogućnosti na tržištu krajnje potrošnje i tržištu poslovne potrošnje, te osobitosti izbora tržišta i predviđanja prodaje. U trećem poglavlju izučavaju se osobitosti Zadovoljavanja potražnje na tržištu na način da se raspravlja o proizvodu kao ishodištu ponude, određivanju cijena, odrednicama distribucije i promocijskim aktivnostima. U posljednjem poglavlju pod nazivom Marketing u posebnim područjima istražuju se specifičnosti i primjena marketinga u uslužnom sektoru, neprofitnim organizacijama i internet marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Načela marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2007 (monografija)
Grbac, B. (2007) Načela marketinga. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio.
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2007}, pages = {310}, keywords = {marketing, na\v{c}ela marketing, implementacija marketing koncepta}, isbn = {978-953-7332-02-0}, title = {Na\v{c}ela marketinga}, keyword = {marketing, na\v{c}ela marketing, implementacija marketing koncepta}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Solutio}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2007}, pages = {310}, keywords = {marketing, principles of marketing, marketing concept implementation}, isbn = {978-953-7332-02-0}, title = {Principles of Marketing}, keyword = {marketing, principles of marketing, marketing concept implementation}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Solutio}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font