Pregled bibliografske jedinice broj: 298102
Različiti pristupi obradi gradiva nastavnog predmeta priroda u osnovnoj školi
Različiti pristupi obradi gradiva nastavnog predmeta priroda u osnovnoj školi // Učitelj, 7 (2007), 265-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 298102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različiti pristupi obradi gradiva nastavnog predmeta priroda u osnovnoj školi
(Efficienci of teaching methods at the process of new subject - matter)
Autori
Dolenec, Zdravko ; Mađerić, Antonija
Izvornik
Učitelj (1333-1396) 7
(2007);
265-268
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
različiti pristupi nastavi; eksperimentalna i kontrolna razredna odjeljenja
(diferent methods of teaching; experimental and control class teaching)
Sažetak
Istraživanjem se utvrđivala uspješnost stjecanja znanja primjenom dvaju različitih pristupa u obradi nastavnog gradiva. U eksperimentalnim se razrednim odjeljenjima nastava izvodila po suvremenim načelima dok se u kontrolnim razrednim odjeljenjima nastava realizirala na tzv. klasičan način. Statistička analiza sakupljenih podataka pokazala je značajno veću učinkovitost nastave u u eksperimentalnim odjeljenjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1012682-1221 - Fenološke, etološke i nidobiološke prilagodbe ptica na promjene staništa (Dolenec, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Zdravko Dolenec
(autor)