Pregled bibliografske jedinice broj: 298098
Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 298098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
(Marketing plan of company Jadran Inc. Crikvenica)
Autori
Manestar, Silvana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
19.03
Godina
2007
Stranica
69
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Marketing plan; turistički marketing; planiranje
(Marketing plan; marketing in turism; planning)
Sažetak
Marketing je sve što poduzimamo kako bismo unaprijedili svoje poslovanje. U radu se obrađuju osnovna obilježja marketing planiranja kroz primjer poduzeća Jadran d.d. iz Crikvenice. Zaključuje se da je unaprijeđenje hrvatskog hotelijerstva i izlazak iz krize moguće jedino ako se osigura istodobnost i usporednost odvijanja procesa unapređenja na svim razinama: državnoj, destinacijskoj i na razini poduzeća, odnosno hotelskog objekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka