Pregled bibliografske jedinice broj: 29792
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije // Tržište, 9 (1997), 1-2; 195-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 29792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije
(Specific Features of Construction Industry - Business Operations in the Creation of Marketing Conception)
Autori
Čulo, Ksenija
Izvornik
Tržište (0353-4790) 9
(1997), 1-2;
195-201
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
građevinarstvo; prfitabilnost; marketing koncepcija
(construction Industry; profitability; marketing conception)
Sažetak
Građevinarstvo kao gospodarsko područje posredno ili neposredno za sebe veže još tridesetak gospodarskih djelatnosti što mu daje značajku kočnice ili stimulatora gospodarstva zemlje. Iz tog razloga je značajna profitabilnost građevinskih poduzeća koja je posljednjih nekoliko godina u tranzicijskim zemljama došla u pitanje. Mikro raščlamba strukture poslova menadžmenta ukazuje na jedan od uzroka takvog stanja - nedostatno i sporo uključivanje marketinških aktivnosti u povećanju prodaje i stvaranju profita. Hrvatska poduzeća su neprilagođena novim tržišnim uvjetima privređivanja što je velikim dijelom posljedica osobitosti u stvaranju građevinskih učinaka (proizvoda, usluga ili ideja). U ovom radu su prikazani neki od rezultata istraživanja mikro i makro građevinarstva koja su obavljena tijekom 1996. i 1997. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
149110
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Ksenija Čulo
(autor)