Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 29792

Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije


Čulo, Ksenija
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije // Tržište, 9 (1997), 1-2; 195-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 29792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije
(Specific Features of Construction Industry - Business Operations in the Creation of Marketing Conception)

Autori
Čulo, Ksenija

Izvornik
Tržište (0353-4790) 9 (1997), 1-2; 195-201

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
građevinarstvo; prfitabilnost; marketing koncepcija
(construction Industry; profitability; marketing conception)

Sažetak
Građevinarstvo kao gospodarsko područje posredno ili neposredno za sebe veže još tridesetak gospodarskih djelatnosti što mu daje značajku kočnice ili stimulatora gospodarstva zemlje. Iz tog razloga je značajna profitabilnost građevinskih poduzeća koja je posljednjih nekoliko godina u tranzicijskim zemljama došla u pitanje. Mikro raščlamba strukture poslova menadžmenta ukazuje na jedan od uzroka takvog stanja - nedostatno i sporo uključivanje marketinških aktivnosti u povećanju prodaje i stvaranju profita. Hrvatska poduzeća su neprilagođena novim tržišnim uvjetima privređivanja što je velikim dijelom posljedica osobitosti u stvaranju građevinskih učinaka (proizvoda, usluga ili ideja). U ovom radu su prikazani neki od rezultata istraživanja mikro i makro građevinarstva koja su obavljena tijekom 1996. i 1997. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
149110

Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Ksenija Čulo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čulo, Ksenija
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije // Tržište, 9 (1997), 1-2; 195-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Čulo, K. (1997) Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije. Tržište, 9 (1-2), 195-201.
@article{article, author = {\v{C}ulo, Ksenija}, year = {1997}, pages = {195-201}, keywords = {gra\djevinarstvo, prfitabilnost, marketing koncepcija}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {9}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Osobitosti gra\djevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije}, keyword = {gra\djevinarstvo, prfitabilnost, marketing koncepcija} }
@article{article, author = {\v{C}ulo, Ksenija}, year = {1997}, pages = {195-201}, keywords = {construction Industry, profitability, marketing conception}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {9}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Specific Features of Construction Industry - Business Operations in the Creation of Marketing Conception}, keyword = {construction Industry, profitability, marketing conception} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font