Pregled bibliografske jedinice broj: 297768
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska // Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja / Kamenov, Emil (ur.).
Novi Sad: Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2007. str. 45-50 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 297768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska
(EUROPEAN FRAMEWORK OF REFORM OF EDUCATIONAL SYSTEMS: EU - CROATIA)
Autori
Hrvatić, Neven ; Posavec Koraljka, Komar Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja
/ Kamenov, Emil - Novi Sad : Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2007, 45-50
ISBN
978-86-80271-55-2
Skup
Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 14.12.2006. - 16.12.2006
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reforme školskih sustava; internacionalizacija obrazovanja; EU-Hrvatska; visokoškolska pedagogija; bolonjski proces
(Reforms of schooling systems; internationalisation of education; EU-Croatia; high scolastic system pedagogy; Bologna process)
Sažetak
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Zajedničke vrijednosti ujedinjene Europe, kao i karakteristike modernoga hrvatskoga društva (demokracija, pojedinac, pluralizam, otvorenost, odgovornost, identitet, ljudski resursi...) polaznice su za strukturalne promjene unutar pedagogijske teorije i pedagoške prakse. Utjecaj internacionalizacije i europeizacije obrazovanja kroz procese pripremanja učenika (studenata) na život i rad u međunarodnom prostoru, jačanje jezičnih i interkulturalnih kompetencija, značajno utječe i na internacionalizaciju kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb