Pregled bibliografske jedinice broj: 29770
Robinson Crusoe / Daniel Defoe : Interpretacija školske lektire
Robinson Crusoe / Daniel Defoe : Interpretacija školske lektire // Školski vjesnik, 47 (1998), 2; 137-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 29770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Robinson Crusoe / Daniel Defoe : Interpretacija školske lektire
(Robinson Crusoe / Daniel Defoe : Interpretation of the novel)
Autori
Visinko, Karol
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 47
(1998), 2;
137-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
interpretacija; učiteljeva priprema; ponovna čitanja; motivacija i pisane upute učenicima za samostalni rad
(interpretation; teacher`s preparation; repeated reading; motivation and written instructions for student`s independent work)
Sažetak
Tekst donosi metodičku interpretaciju romana Daniela Defoea Robinson Crusoe. Metodičke upute potanko obrazlažu učiteljevo pripremanje, višekratno prečitavanje teksta, služenje različitim izvorima, primjenu metodičke teorije u nastavnoj praksi. Za učenikovu se pripremu ističe osmišljena motivacija i pripremljeni pisani sadržaji koji upućuju na samostalni izvannastavni i izvanškolski rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA