Pregled bibliografske jedinice broj: 297271
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Zagreb: Masmedia, 2006
CROSBI ID: 297271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
(Marketing and Management in Culture and Arts)
Autori
Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Masmedia
Grad
Zagreb
Godina
2006
Stranica
349
ISBN
953-157-487-1
Ključne riječi
marketing; kultura; umjetnost; menadžment
(marketing; culture; arts; management)
Sažetak
Nakon uvoda, u 2. poglavlju detaljno se analiziraju razlozi i načini sagledavanja okruženja u kojem djeluju institucije u kulturi i umjetnosti. u 3. poglavlju ponuđen je presjek ključnih menadžerskih vještina i funkcija, a u 4. poglavlju obrađene su ključne marketinške aktivnosti vezane uz STP proces. Posljednje, 5. poglavlje zamišljeno je kao izbornik izdvojenih tema iz područja marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb