Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 296926

Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit


Nater, Nataša
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 296926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit

Autori
Nater, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
11.07

Godina
2006

Stranica
106

Mentor
Ružić, Drago

Ključne riječi
Javna ustanova Park prirode Kopački rit; turizam; regija; regionalni razvoj; paket aranžmani; marketing

Sažetak
U uvjetima vrlo dinamičnih tržišnih promjena, sve jače konkurencije, nestabilnosti kao i sve većih zahtjeva turista, uspješni mogu biti samo oni poslovni subjekti koji su prihvatili marketing-koncepciju kao svoju poslovnu filozofiju. Činjenica je da turizam mora biti održiv, tj.ne smije činiti štetu okolišu te uništiti temeljne komparativne prednosti Javne ustanove Park prirode Kopački rit: nezagađeno zemljište, bogatstvo flore i faune, topli i gostoljubljivi ljudi, naši prirodni očuvani, a ne i zaštićeni dijelovi prirode kao i oni zaštićeni. Stvaranje turističke ponude mora proći filter ekoloških kriterija, ali i kriterije unapređenja i očuvanja bogate kulturne baštine. Park prirode Kopački rit svojevrsna je riznica prirodnih ljepota, koje zbog svoje netaknutosti, izvornosti mame osobitu pažnu i interes širokih skupina ljudi. Prava je vještina kreirati programe koji će zaokružiti "baranjsku priču" te u konačnici omogućiti sve zahtjevnijim turistima kvalitetan omjer cijena-kvaliteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Nater, Nataša
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Nater, N. (2006) 'Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit', diplomski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nater, Nata\v{s}a}, year = {2006}, pages = {106}, keywords = {Javna ustanova Park prirode Kopa\v{c}ki rit, turizam, regija, regionalni razvoj, paket aran\v{z}mani, marketing}, title = {Potpora strate\v{s}kom odlu\v{c}ivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopa\v{c}ki rit}, keyword = {Javna ustanova Park prirode Kopa\v{c}ki rit, turizam, regija, regionalni razvoj, paket aran\v{z}mani, marketing}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nater, Nata\v{s}a}, year = {2006}, pages = {106}, keywords = {Javna ustanova Park prirode Kopa\v{c}ki rit, turizam, regija, regionalni razvoj, paket aran\v{z}mani, marketing}, title = {Potpora strate\v{s}kom odlu\v{c}ivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopa\v{c}ki rit}, keyword = {Javna ustanova Park prirode Kopa\v{c}ki rit, turizam, regija, regionalni razvoj, paket aran\v{z}mani, marketing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font