Pregled bibliografske jedinice broj: 296926
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 296926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
Autori
Nater, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
11.07
Godina
2006
Stranica
106
Mentor
Ružić, Drago
Ključne riječi
Javna ustanova Park prirode Kopački rit; turizam; regija; regionalni razvoj; paket aranžmani; marketing
Sažetak
U uvjetima vrlo dinamičnih tržišnih promjena, sve jače konkurencije, nestabilnosti kao i sve većih zahtjeva turista, uspješni mogu biti samo oni poslovni subjekti koji su prihvatili marketing-koncepciju kao svoju poslovnu filozofiju. Činjenica je da turizam mora biti održiv, tj.ne smije činiti štetu okolišu te uništiti temeljne komparativne prednosti Javne ustanove Park prirode Kopački rit: nezagađeno zemljište, bogatstvo flore i faune, topli i gostoljubljivi ljudi, naši prirodni očuvani, a ne i zaštićeni dijelovi prirode kao i oni zaštićeni. Stvaranje turističke ponude mora proći filter ekoloških kriterija, ali i kriterije unapređenja i očuvanja bogate kulturne baštine. Park prirode Kopački rit svojevrsna je riznica prirodnih ljepota, koje zbog svoje netaknutosti, izvornosti mame osobitu pažnu i interes širokih skupina ljudi. Prava je vještina kreirati programe koji će zaokružiti "baranjsku priču" te u konačnici omogućiti sve zahtjevnijim turistima kvalitetan omjer cijena-kvaliteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek