Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 296914

Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika


Roller-Lutz, Zvjezdana; Dresto-Alač, Branka
Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika // Zbornik 2003 : 6. hrvatski simpozij o nastavi fizike : Elektronička građa / Buljubasić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 296914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika
(Bielefeld model of consecutive teacher's education)

Autori
Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik 2003 : 6. hrvatski simpozij o nastavi fizike : Elektronička građa / Buljubasić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005

Skup
Hrvatski simpozij o nastavi fizike : Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike (6 ; 2003)

Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 24.04.2003. - 26.04.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Bolonjska deklaracija; visokoškolski sustav; stupnjevi
(The Bologna declaration; high education; degrees)

Sažetak
Bolonjska deklaracija predstavlja ključni dokument i prekretnicu u razvoju visokog obrazovanja u Europi. Zemlje potpisnice među kojima je i Hrvatska obvezale su se pristupiti zajedničkoj reformi strukture sustava visokog obrazovanja. Cilj je stvaranje europskog prostora za visoko obrazovanje u kojemu će stupnjevi obrazovanja biti međusobno usporedivi. To će se postići uvođenjem dodiplomskog i poslijediplomskog studija u svim zemljama, s tim da se prvi stupnjevi stječu nakon najmanje 3 godine. Bolonjska deklaracija nas obvezuje da i mi uskladimo svoje programe i stvorimo nove curriculume svih studija, pa tako i fizike. U radu će biti prikazan probni model SR Njemačke konsekutivnog obrazovanja nastavnika sa stupnjevima "Bachelor" i "Master", koji je pokušaj prilagodbe na Bolonjsku deklaraciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika

Napomena
Na CD-u su i Zbornik 2001 : Hrvatski simpozij o nastavi fizike (5 ; Makarska ; 2001) i Zbornik 2005 : Hrvatski simpozij o nastavi fizike (7 ; 2005 ; Šibenik)



POVEZANOST RADA


Projekti:
0062011

Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Roller-Lutz, Zvjezdana; Dresto-Alač, Branka
Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika // Zbornik 2003 : 6. hrvatski simpozij o nastavi fizike : Elektronička građa / Buljubasić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Roller-Lutz, Z. & Dresto-Alač, B. (2005) Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika. U: Buljubasić, M. & Knežević, S. (ur.)Zbornik 2003 : 6. hrvatski simpozij o nastavi fizike : Elektronička građa.
@article{article, author = {Roller-Lutz, Zvjezdana and Dresto-Ala\v{c}, Branka}, year = {2005}, keywords = {Bolonjska deklaracija, visoko\v{s}kolski sustav, stupnjevi}, title = {Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika}, keyword = {Bolonjska deklaracija, visoko\v{s}kolski sustav, stupnjevi}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }
@article{article, author = {Roller-Lutz, Zvjezdana and Dresto-Ala\v{c}, Branka}, year = {2005}, keywords = {The Bologna declaration, high education, degrees}, title = {Bielefeld model of consecutive teacher's education}, keyword = {The Bologna declaration, high education, degrees}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font