Pregled bibliografske jedinice broj: 295787
Standardnojezična normativnost i/ili Komunikacijska funkcionalnost u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
Standardnojezična normativnost i/ili Komunikacijska funkcionalnost u procesu usvajanja hrvatskoga jezika // Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika / Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007. str. 6-7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 295787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardnojezična normativnost i/ili Komunikacijska funkcionalnost u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
(Standard Croatian Language and/or Communicative-functional Language Acquisition in the Proces of Language Learning)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika
/ Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela - Zagreb : Jastrebarsko : Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007, 6-7
ISBN
978-953-191-344-7
Skup
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika, Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 11.04.2007. - 13.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
lingvistička kompetencija; komunikacijska kompetencija; normativna gramatika; funkcionalna gramatika; usvajanje/učenje hrvatskoga jezika
(linguistic competence; communicative competence; grammer and functional grammer; Croatian language leraning)
Sažetak
Standardnojezična normativnost odnosi se na razvoj lingvističke kompetencije učenika, tj. na gramtičku stručnost na razini teorijskoga poznavanja definicija, pravila, normi. Komunikacijska funkcionalnost razumijeva, pak, poticanje komunikacijske kompetencije učenika, odnosno pragmatičnu stručnost na razini funkcionalne jezične primjene u svakodnevnome sporazumijevanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dunja Pavličević-Franić
(autor)