Pregled bibliografske jedinice broj: 295783
Standardnojezična normativnost i/ili komunikacijska funkcionalnost u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
Standardnojezična normativnost i/ili komunikacijska funkcionalnost u procesu usvajanja hrvatskoga jezika // Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama : zbornik radova / Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.).
Jasrebarsko : Zagreb: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007. str. 34-50 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 295783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardnojezična normativnost i/ili komunikacijska funkcionalnost u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
(Standard Croatian Language and/or Communicative-functional Language Acquisition in the Proces of Language Learning)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama : zbornik radova
/ Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela - Jasrebarsko : Zagreb : Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007, 34-50
ISBN
978-953-191-344-7
Skup
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 11.04.2007. - 13.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
lingvistička kompetencija; komunikacijska kompetencija; normativna gramatika; funkcionalna gramatika; usvajanje/učenje hrvatskoga jezika
(linguistic competence; communicative competence; grammer and functional grammer; language acquisition; Croatian language learning)
Sažetak
Standardnojezična normativnost odnosi se na razvoj lingvističke kompetencije učenika, tj. na gramatičku stručnost na razini teorijskoga jezičnoga poznavanja definicija, pravila i normi. Komunikaijska funkcionalnost, pak, razumijeva poticanje komunikacijske kompetencije učenika, odnosno pragmatičnu stručnost na razni funkcionalne jezične primjene u svakodnevnome sporazumijevanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dunja Pavličević-Franić
(autor)