Pregled bibliografske jedinice broj: 295331
TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu
TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu // Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika / Češi, Marijana i sur. (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 295331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu
(Theoretical Framework for Linguistic Knowledge in the New Program for Croatian Language)
Autori
Jelaska, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika
/ Češi, Marijana i sur. - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007
Skup
1. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika: Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika
Mjesto i datum
Seged Donji, Hrvatska, 11.04.2007. - 14.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
jezična komunikacijska kompetencija; novi program; hrvatski jezik
(communicative linguistic competence; new program; Croatian language)
Sažetak
U izlaganju se pokazuje razlika između teorijske utemeljenosti dosadašnjega i novoga programa u poučavanju hrvatskoga jezika kao materinskoga u osnovnoj školi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Zrinka Jelaska
(autor)