Pregled bibliografske jedinice broj: 29464
Politika cijena u hotelskom marketingu
Politika cijena u hotelskom marketingu // Tourism and hospitality management, 2 (1996), 1; 47-65 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 29464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politika cijena u hotelskom marketingu
(Hotel marketing and price policy)
Autori
Pančić Kombol, Tonka
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 2
(1996), 1;
47-65
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
politika cijena; cijenovna percepcija; metode formiranja cijena; politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu.
(Price policy; user price perception; price formation method; Croatia's hotel industry price policy.)
Sažetak
U članku se upućuje na osnovne metode i elemente formiranja i primjene politike cijea u hotelskom marketingu i ističe važnost istraživanja cjenovne percepcije korisnika za formiranje politike cijena i proizvoda. Na teotijskom se primjeru pokazuje da bi hoteli mogli primjeniti metodu prosječnih cijena i poslovnu godinu dijeliti u dva razdoblja, odnosno održavati istu razinu cijena tijekom cijele godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803005
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Tonka Pančić-Kombol
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB International
- Wallingford
- Oxon
- OX 10 8 DE
- UK
- Journal of economic literature
- Pittsburgh
- Pennsylvania
- U.S.A.
- Sociological Abstracts
- San Diego
- U.S.A.