Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 29464

Politika cijena u hotelskom marketingu


Pančić Kombol, Tonka
Politika cijena u hotelskom marketingu // Tourism and hospitality management, 2 (1996), 1; 47-65 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 29464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politika cijena u hotelskom marketingu
(Hotel marketing and price policy)

Autori
Pančić Kombol, Tonka

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 2 (1996), 1; 47-65

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
politika cijena; cijenovna percepcija; metode formiranja cijena; politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu.
(Price policy; user price perception; price formation method; Croatia's hotel industry price policy.)

Sažetak
U članku se upućuje na osnovne metode i elemente formiranja i primjene politike cijea u hotelskom marketingu i ističe važnost istraživanja cjenovne percepcije korisnika za formiranje politike cijena i proizvoda. Na teotijskom se primjeru pokazuje da bi hoteli mogli primjeniti metodu prosječnih cijena i poslovnu godinu dijeliti u dva razdoblja, odnosno održavati istu razinu cijena tijekom cijele godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803005

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Tonka Pančić-Kombol (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pančić Kombol, Tonka
Politika cijena u hotelskom marketingu // Tourism and hospitality management, 2 (1996), 1; 47-65 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pančić Kombol, T. (1996) Politika cijena u hotelskom marketingu. Tourism and hospitality management, 2 (1), 47-65.
@article{article, author = {Pan\v{c}i\'{c} Kombol, Tonka}, year = {1996}, pages = {47-65}, keywords = {politika cijena, cijenovna percepcija, metode formiranja cijena, politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu.}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Politika cijena u hotelskom marketingu}, keyword = {politika cijena, cijenovna percepcija, metode formiranja cijena, politika cijena u hrvatskom hotelijerstvu.} }
@article{article, author = {Pan\v{c}i\'{c} Kombol, Tonka}, year = {1996}, pages = {47-65}, keywords = {Price policy, user price perception, price formation method, Croatia's hotel industry price policy.}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Hotel marketing and price policy}, keyword = {Price policy, user price perception, price formation method, Croatia's hotel industry price policy.} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB International
  • Wallingford
  • Oxon
  • OX 10 8 DE
  • UK
  • Journal of economic literature
  • Pittsburgh
  • Pennsylvania
  • U.S.A.
  • Sociological Abstracts
  • San Diego
  • U.S.A.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font