Pregled bibliografske jedinice broj: 29453
Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava
Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava // Strani jezici, 25 (1996), 3-4; 159-172 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 29453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava
(Foreign language learning process as the object of learner attitude)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Kovačić, Maja
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 25
(1996), 3-4;
159-172
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
afektivne varijable; stav; proces učenja stranog jezika; BALLI; engleski jezik
(affective variables; attitude; process of FL learning; BALLI; English language)
Sažetak
Tema članka su učenički stavovi prema procesu učenja engleskog kao stranog jezika i neki aspekti njegove nastave. Opisuje se i komentira istraživanje provedeno sa 117 učenika engleskog jezika koji su engleski jezik učili na fakultetskoj razini. Analiziraju se njihova uvjerenja o učenju engleskoga jezika i razmatraju se njihove implikacije na nastavu engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Bibliographie Linguistique
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts