Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 29440

Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima


Pančić Kombol, Tonka
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Pančić Kombol, Tonka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 137-152


CROSBI ID: 29440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima
(Tourism promotion in Croatia)

Autori
Pančić Kombol, Tonka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu

Urednik/ci
Pančić Kombol, Tonka

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Opatija

Godina
1998

Raspon stranica
137-152

ISBN
953-6198-16-9

Ključne riječi
Turistička promocija u Hrvatskoj, promotivne aktivnosti, planovi i strategije
(Croatia's tourism promotion, promotional activities, plans and strategies.)

Sažetak
Osnovni je zadatak Hrvatske je da se razvija kao poželjna turistička destinacija s određenim kredibilitetom. Iako je Hrvatska prisutna na europskim turističkim sajmovima i provodi druge promotivne aktivnosti napredak još nije značajan. U radu se daje analitički i kritički pregled poduzetih aktivnosti u tranzicijskom razdoblju i određuje kako promotivna strategija može biti učinkovita.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803005

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Pančić Kombol, Tonka
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Pančić Kombol, Tonka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 137-152
Pančić Kombol, T. (1998) Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima. U: Pančić Kombol, T. (ur.) Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, str. 137-152.
@inbook{inbook, author = {Pan\v{c}i\'{c} Kombol, Tonka}, editor = {Pan\v{c}i\'{c} Kombol, T.}, year = {1998}, pages = {137-152}, keywords = {Turisti\v{c}ka promocija u Hrvatskoj, promotivne aktivnosti, planovi i strategije}, isbn = {953-6198-16-9}, title = {Promocija hrvatskog turizma u tr\v{z}i\v{s}nim uvjetima}, keyword = {Turisti\v{c}ka promocija u Hrvatskoj, promotivne aktivnosti, planovi i strategije}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }
@inbook{inbook, author = {Pan\v{c}i\'{c} Kombol, Tonka}, editor = {Pan\v{c}i\'{c} Kombol, T.}, year = {1998}, pages = {137-152}, keywords = {Croatia's tourism promotion, promotional activities, plans and strategies.}, isbn = {953-6198-16-9}, title = {Tourism promotion in Croatia}, keyword = {Croatia's tourism promotion, promotional activities, plans and strategies.}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font