Pregled bibliografske jedinice broj: 29440
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Pančić Kombol, Tonka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 137-152
CROSBI ID: 29440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija hrvatskog turizma u tržišnim uvjetima
(Tourism promotion in Croatia)
Autori
Pančić Kombol, Tonka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu
Urednik/ci
Pančić Kombol, Tonka
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
1998
Raspon stranica
137-152
ISBN
953-6198-16-9
Ključne riječi
Turistička promocija u Hrvatskoj, promotivne aktivnosti, planovi i strategije
(Croatia's tourism promotion, promotional activities, plans and strategies.)
Sažetak
Osnovni je zadatak Hrvatske je da se razvija kao poželjna turistička destinacija s određenim kredibilitetom. Iako je Hrvatska prisutna na europskim turističkim sajmovima i provodi druge promotivne aktivnosti napredak još nije značajan. U radu se daje analitički i kritički pregled poduzetih aktivnosti u tranzicijskom razdoblju i određuje kako promotivna strategija može biti učinkovita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803005
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija