Pregled bibliografske jedinice broj: 29432
Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole
Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole // Strani jezici, 25 (1996), 1-2; 65-73 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 29432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole
(Types of teacher roles in the early teaching of EFL)
Autori
Medved Krajnović, Marta
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 25
(1996), 1-2;
65-73
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
uloga nastavnika; tipologija; osnovna škola; razredna interakcija; engleski jezik
(teacher role; typology; primary school; classroom interaction; English language)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati kakva je uloga nastavnika u nastavi engleskog jezika koja se provodi u nižim razredima osnovnog školovanja. Upozorava se na posebnosti nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi, a zatim se daje pregled rezultata dobivenih primjenom jedne od klasifikacija uloge nastavnika engleskog jezika u istraživanju provedenome u drugom razredu osnovne škole. Tipologija uloge nastavnika još nije dovoljno razrađena da bi se pokazala sva složenost razredne situacije i svi aspekti razredne interakcije u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Bibliographie Linguistique
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts