Pregled bibliografske jedinice broj: 292582
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM)
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM), 2007 (monografija)
CROSBI ID: 292582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM)
(Relationship management - from customer to client (CRM))
Autori
Meler, Marcel ; Dukić, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Grad
Osijek
Godina
2007
Stranica
307
ISBN
978-953-253-017-7
Ključne riječi
klijent; marketing odnosa i suradnje; potrošač; upravljanje odnosima s potrošačima
(client; customer; customer relationship management; relationship marketing;)
Sažetak
Polazeći od realnosti da brojne situacije u suvremenom životu i gospodarskom okruženju dobivaju elektroničko obilježje, pa se samim time mora uvažavati činjenica da se pojavljuje i elektronički marketing, situaciju na tržištu, kako domaćem, tako i međunarodnom, treba shvaćati znatno šire od procesa kreiranja ponude, određivanja cijena, distribucije i promocije s ciljem profitabilnog zadovoljavanja potreba potrošača. Suprotno tomu, najveći broj gospodarskih subjekata informatičke tehnologije koristi kao dodatne alate i tehnike za poboljšanje uobičajenog marketing-procesa. Ova knjiga, između ostaloga, ima težnju dati relevantne odgovore upravo na pitanje kako iskoristiti vrlo dinamično informatičko okruženje za veću marketinšku učinkovitost različitih gospodarskih i izvangospodarskih subjekata, a osobito u odnosu znakovitog unapređenja odnosa s potrošačima, najbitnijim akterima na tržištu. Neovisno kako ga nazivali, marketing, potpomognut ili u cijelosti utemeljen na informatičkoj tehnologiji, mora biti kreativan i podložan stalnim promjenama zbog obilja informacija koje se u današnjim uvjetima pružaju korisnicima. Naime, na suvremenom tržištu se stalno javljaju novi izazovi u sve izraženijim konkurentskim uvjetima s kojima se oni moraju uspješno suočavati. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tržištu, koje proizvode i usluge nuditi, kako unaprijediti kanale distribucije, koju politiku cijena primijeniti, kako poboljšati kvalitetu promocije i općenito komunikacije, izgraditi pozitivan i prepoznatljiv image tvrtke, koje tržišne strategije odabrati i sl., samo su neka od pitanja na koje menadžeri moraju pronalaziti prave odgovore. Od primjene potonjih znanja zavisiti će uspjeh gospodarskog subjekta, njegova tržišna pozicija, ali, dugoročnije gledano, i uspjeh čitavog hrvatskog gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek