Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 291923

Psihologija učenja: Priručnik za nastavnike


Howe, M. J. A.; Tadinac, Meri
Psihologija učenja: Priručnik za nastavnike, 2002. (prijevod).


CROSBI ID: 291923 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Psihologija učenja: Priručnik za nastavnike
(A Teacher's guide to the Psychology of Learning)

Autori
Howe, M. J. A. ; Tadinac, Meri

Izvornik
Blackwell Publishers

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, prijevod

Godina
2002

Ključne riječi
psihologija učenja
(psychology of learning)

Sažetak
Priručnik za nastavnike koji obrađuje temeljne spoznaje iz područja psihologije učenja i njihovu primjenu u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Meri Tadinac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Howe, M. J. A.; Tadinac, Meri
Psihologija učenja: Priručnik za nastavnike, 2002. (prijevod).
Howe, M. & Tadinac, M. (2002) Psihologija učenja: Priručnik za nastavnike. Blackwell Publishers. Prijevod.
@unknown{unknown, author = {Howe, M. J. A. and Tadinac, Meri}, year = {2002}, keywords = {psihologija u\v{c}enja}, title = {Psihologija u\v{c}enja: Priru\v{c}nik za nastavnike}, keyword = {psihologija u\v{c}enja} }
@unknown{unknown, author = {Howe, M. J. A. and Tadinac, Meri}, year = {2002}, keywords = {psychology of learning}, title = {A Teacher's guide to the Psychology of Learning}, keyword = {psychology of learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font