Pregled bibliografske jedinice broj: 290246
Tržišna snaga ili slabost hrvatske hotelske ponude
Tržišna snaga ili slabost hrvatske hotelske ponude // UT (Zagreb), 10 (2006), 60-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 290246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna snaga ili slabost hrvatske hotelske ponude
(Custom Strength or Weakness in Croatian Hotel Offer)
Autori
Cerović, Zdenko
Izvornik
UT (Zagreb) (1330-6766) 10
(2006);
60-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
zajutrak u hotelu; hotelska ponuda; struktura zajutraka;
(breakfast in hotel; hotel offer; structure of breakfast)
Sažetak
Zajutrak je najvažniji element kvalitete hotelske ponude, koji se konzumira prvi nakon korištenja usluge smještaja, nakon ustajanja. Sa zajutrakom gost doživljava destinaciju u koju je doputovao. Svaki čovjek, pa tako i gost hotela očekuje da je zajutrak sastavljen po posebnim nutricionističkim, energetskim, doživljajnim, gastronomskim i ostalim kriterijima, a često je dio osobne kulture, vjeroispovijedi, navika, znanja o kvaliteti života, potrebe za postizavanjem željene težine tijela, potrebe za zdravljem, posla kojim se netko bavi itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Zdenko Cerović
(autor)