Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 289729

Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia


Družić, Ivo
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia // Advertising in Transition
Zagreb: IAA, 1998. str. 99-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 289729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia

Autori
Družić, Ivo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Advertising in Transition / - Zagreb : IAA, 1998, 99-107

Skup
8th IAA Conference

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.10.1998. - 04.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Small advertising agencies; Macroeconomic restrictions to entry; Transition

Sažetak
Ovaj se rad temelji na znanstvenom koncipiranju i implementaciji projekta koji se bavi tržišnom pozicijom i marketinškom strategijom malih agencija u promijenjenom tržišnom makroekonomskom okruženju definiranom tranzicijskim modelom. Uporište strategije pronađeno je u originalnoj kombinaciji konvencionalnih i nekonvencionalnih marketinških modela i tehnika. Razrađen je poseban model koji je kombinirao formalan pristup sa osobnim kontaktom u animiranju potencijalnih oglašivača. Formalan je pristup obuhvaćao standardnu oglašivačku proceduru i elemente ponude kao što su to cijena i dizajn oglasnog prostora, uporaba znakovlja, logotipa. Naglasak je stavljen na ponudu oglašivača i kvalitetnu promidžbenu disperziju njihovih proizvoda i usluga, posebno dizajnirajući i promovirajući bilo glavnog menadžera, vlasnika business-a ili naglašavajući značenje odnosa s javnošću i uloge kupaca u poslovnoj politici pojedinog oglašivača.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivo Družić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Družić, Ivo
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia // Advertising in Transition
Zagreb: IAA, 1998. str. 99-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Družić, I. (1998) Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia. U: Advertising in Transition.
@article{article, author = {Dru\v{z}i\'{c}, Ivo}, year = {1998}, pages = {99-107}, keywords = {Small advertising agencies, Macroeconomic restrictions to entry, Transition}, title = {Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia}, keyword = {Small advertising agencies, Macroeconomic restrictions to entry, Transition}, publisher = {IAA}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dru\v{z}i\'{c}, Ivo}, year = {1998}, pages = {99-107}, keywords = {Small advertising agencies, Macroeconomic restrictions to entry, Transition}, title = {Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia}, keyword = {Small advertising agencies, Macroeconomic restrictions to entry, Transition}, publisher = {IAA}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font