Pregled bibliografske jedinice broj: 289729
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia // Advertising in Transition
Zagreb: IAA, 1998. str. 99-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 289729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia
Autori
Družić, Ivo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Advertising in Transition
/ - Zagreb : IAA, 1998, 99-107
Skup
8th IAA Conference
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.10.1998. - 04.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Small advertising agencies; Macroeconomic restrictions to entry; Transition
Sažetak
Ovaj se rad temelji na znanstvenom koncipiranju i implementaciji projekta koji se bavi tržišnom pozicijom i marketinškom strategijom malih agencija u promijenjenom tržišnom makroekonomskom okruženju definiranom tranzicijskim modelom. Uporište strategije pronađeno je u originalnoj kombinaciji konvencionalnih i nekonvencionalnih marketinških modela i tehnika. Razrađen je poseban model koji je kombinirao formalan pristup sa osobnim kontaktom u animiranju potencijalnih oglašivača. Formalan je pristup obuhvaćao standardnu oglašivačku proceduru i elemente ponude kao što su to cijena i dizajn oglasnog prostora, uporaba znakovlja, logotipa. Naglasak je stavljen na ponudu oglašivača i kvalitetnu promidžbenu disperziju njihovih proizvoda i usluga, posebno dizajnirajući i promovirajući bilo glavnog menadžera, vlasnika business-a ili naglašavajući značenje odnosa s javnošću i uloge kupaca u poslovnoj politici pojedinog oglašivača.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija