Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28956

Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja


Medić, Mane
Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja // Ekonomski vjesnik, 9 (1996), 1-2; 97-105 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 28956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja
(Consideration on Consumer Behavior Theories)

Autori
Medić, Mane

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 9 (1996), 1-2; 97-105

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
potrošačko ponašanje; teorija korisnosti; teorija preferencija
(consumer behavior; utility theory; preference theory)

Sažetak
Predviđanja tržišnih kretanja, koja čine nervni sustav svake prirode, od vitalnog su značaja za vođenje razvojne politike gospodarstvenih subjekata. Tržišna kretanja rezultat su potreba ljudi i iskazanih interesa (preferencija) u zadovoljavanju tih potreba. Prema tome, da bi se predvidjela tržišna kretanja potrebno je razumjeti potrošačko ponašanje. Potrošačko se ponašanje temelji na racionalnom očekivanju, osjećaju korisnoti, i preferencijama u zadovoljavanju potreba, što upućuje na zaključak da je osnova potrošačkog ponašanja neprekidna oportunitetna analiza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane
Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja // Ekonomski vjesnik, 9 (1996), 1-2; 97-105 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Medić, M. (1996) Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja. Ekonomski vjesnik, 9 (1-2), 97-105.
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane}, year = {1996}, pages = {97-105}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje, teorija korisnosti, teorija preferencija}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {9}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Promi\v{s}ljanja o teorijama potro\v{s}a\v{c}kog pona\v{s}anja}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje, teorija korisnosti, teorija preferencija} }
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane}, year = {1996}, pages = {97-105}, keywords = {consumer behavior, utility theory, preference theory}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {9}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Consideration on Consumer Behavior Theories}, keyword = {consumer behavior, utility theory, preference theory} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font