Pregled bibliografske jedinice broj: 28956
Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja
Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja // Ekonomski vjesnik, 9 (1996), 1-2; 97-105 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 28956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promišljanja o teorijama potrošačkog ponašanja
(Consideration on Consumer Behavior Theories)
Autori
Medić, Mane
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 9
(1996), 1-2;
97-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
potrošačko ponašanje; teorija korisnosti; teorija preferencija
(consumer behavior; utility theory; preference theory)
Sažetak
Predviđanja tržišnih kretanja, koja čine nervni sustav svake prirode, od vitalnog su značaja za vođenje razvojne politike gospodarstvenih subjekata. Tržišna kretanja rezultat su potreba ljudi i iskazanih interesa (preferencija) u zadovoljavanju tih potreba. Prema tome, da bi se predvidjela tržišna kretanja potrebno je razumjeti potrošačko ponašanje. Potrošačko se ponašanje temelji na racionalnom očekivanju, osjećaju korisnoti, i preferencijama u zadovoljavanju potreba, što upućuje na zaključak da je osnova potrošačkog ponašanja neprekidna oportunitetna analiza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija