Pregled bibliografske jedinice broj: 28936
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 3 (1997), 2; 209-224 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, pregledni)
CROSBI ID: 28936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu
(Position of Croatia on European Tourist Market)
Autori
Ban, Ivo ; Borković-Vrtiprah, Vesna
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 3
(1997), 2;
209-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, pregledni
Ključne riječi
turizam; europsko turističko tržište; hrvatski turistički proizvod; kvaliteta turističkih usluga; konkurentnost na turističkom tržištu
(tourism; the European tourist market; Croatian tourist product; quality of tourist product; competitiveness on the tourist market)
Sažetak
Hrvatska je bitan čimbenik na europskom turističkom tržištu. Izgrađeni turistički kapaciteti, ostvareni promet i prihodi značajan su segment europske ťindustrije zadovoljstvaŤ. Međutim, nepovoljni su se trendovi u hrvatskom turizmu nadzirali već u drugoj polovici osamdesetih, a rat i ratna razaranja utjecali su na drastično smanjenje prometa i potpuni izostanak turista na nekim područjima, kao što je primjerice dubrovačko. Sve je to, uz inače nezaobilazne tranzicijske procese i probleme, pridonijelo ozbiljnim teškoćama s kojima se suočava hrvatski turizam. Oporavak je hrvatskog turizma i izgradnja njegova sasvim novoga identiteta dug, složen i težak proces. Bez obzira na trenutačne prilike i vidan povratak turista u Hrvatsku u 1997. godini, nužne su korjenite promjene u pristupu turizmu i turističkoj praksi. Nužno je definirati dugoročne strateške ciljeve, tržišne segmente prema kojima treba posebno usmjeravati ponudu i sustavno razvijati suvremeni turistički marketing jer promijenjeni i sve veći zahtjevi današnjih turističkih potrošaća nalažu bitno poboljšanje hrvatskog turističkog proizvoda koji mora biti znatno kvalitetniji, bogatiji, raznovrsniji, a time i konkurentniji. Hrvatski turistički proizvod treba odgovarati svim suvremenim tržišnim zahtjevima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CUB INTERNATIONAL
- WALLINGFORD
- Oxon
- OX 10 8DE
- UK
- JOURNAL OF ECONOMIC LITERATURE
- PITTSBURGH
- PENNSYLVANIA
- U.S.A.
- SOCIOLOGICAL ABSTRACTS SAN DIEGO
- U.S.A.