Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28936

Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu


Ban, Ivo; Borković-Vrtiprah, Vesna
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 3 (1997), 2; 209-224 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, pregledni)


CROSBI ID: 28936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu
(Position of Croatia on European Tourist Market)

Autori
Ban, Ivo ; Borković-Vrtiprah, Vesna

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 3 (1997), 2; 209-224

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, pregledni

Ključne riječi
turizam; europsko turističko tržište; hrvatski turistički proizvod; kvaliteta turističkih usluga; konkurentnost na turističkom tržištu
(tourism; the European tourist market; Croatian tourist product; quality of tourist product; competitiveness on the tourist market)

Sažetak
Hrvatska je bitan čimbenik na europskom turističkom tržištu. Izgrađeni turistički kapaciteti, ostvareni promet i prihodi značajan su segment europske ťindustrije zadovoljstvaŤ. Međutim, nepovoljni su se trendovi u hrvatskom turizmu nadzirali već u drugoj polovici osamdesetih, a rat i ratna razaranja utjecali su na drastično smanjenje prometa i potpuni izostanak turista na nekim područjima, kao što je primjerice dubrovačko. Sve je to, uz inače nezaobilazne tranzicijske procese i probleme, pridonijelo ozbiljnim teškoćama s kojima se suočava hrvatski turizam. Oporavak je hrvatskog turizma i izgradnja njegova sasvim novoga identiteta dug, složen i težak proces. Bez obzira na trenutačne prilike i vidan povratak turista u Hrvatsku u 1997. godini, nužne su korjenite promjene u pristupu turizmu i turističkoj praksi. Nužno je definirati dugoročne strateške ciljeve, tržišne segmente prema kojima treba posebno usmjeravati ponudu i sustavno razvijati suvremeni turistički marketing jer promijenjeni i sve veći zahtjevi današnjih turističkih potrošaća nalažu bitno poboljšanje hrvatskog turističkog proizvoda koji mora biti znatno kvalitetniji, bogatiji, raznovrsniji, a time i konkurentniji. Hrvatski turistički proizvod treba odgovarati svim suvremenim tržišnim zahtjevima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
033001

Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Ivan Ban (autor)

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ban, Ivo; Borković-Vrtiprah, Vesna
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 3 (1997), 2; 209-224 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, pregledni)
Ban, I. & Borković-Vrtiprah, V. (1997) Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu. Tourism and hospitality management, 3 (2), 209-224.
@article{article, author = {Ban, Ivo and Borkovi\'{c}-Vrtiprah, Vesna}, year = {1997}, pages = {209-224}, keywords = {turizam, europsko turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, hrvatski turisti\v{c}ki proizvod, kvaliteta turisti\v{c}kih usluga, konkurentnost na turisti\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Polo\v{z}aj Hrvatske na europskom turisti\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {turizam, europsko turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, hrvatski turisti\v{c}ki proizvod, kvaliteta turisti\v{c}kih usluga, konkurentnost na turisti\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu} }
@article{article, author = {Ban, Ivo and Borkovi\'{c}-Vrtiprah, Vesna}, year = {1997}, pages = {209-224}, keywords = {tourism, the European tourist market, Croatian tourist product, quality of tourist product, competitiveness on the tourist market}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Position of Croatia on European Tourist Market}, keyword = {tourism, the European tourist market, Croatian tourist product, quality of tourist product, competitiveness on the tourist market} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CUB INTERNATIONAL
  • WALLINGFORD
  • Oxon
  • OX 10 8DE
  • UK
  • JOURNAL OF ECONOMIC LITERATURE
  • PITTSBURGH
  • PENNSYLVANIA
  • U.S.A.
  • SOCIOLOGICAL ABSTRACTS SAN DIEGO
  • U.S.A.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font