Pregled bibliografske jedinice broj: 289349
Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja
Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja // Informatologia. Separat speciale, (2006), 10; 88-89 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 289349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja
(Learning in electronic environment e-learning - some copnceptual issues)
Autori
Nadrljanski, Mila
Izvornik
Informatologia. Separat speciale (1332-1463)
(2006), 10;
88-89
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
e-učenje; informatizacija škole; informacijska pismenost
(e-learning; computerisation of school; computer literacy)
Sažetak
U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti