Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 289347

INFORMATIČKA PISMENOST I INFORMATIZACIJA OBRAZOVANJA


Nadrljanski, Đorđe
INFORMATIČKA PISMENOST I INFORMATIZACIJA OBRAZOVANJA // Informatologij.sEP.SPEC., 1-102 (2006), 12-13 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 289347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INFORMATIČKA PISMENOST I INFORMATIZACIJA OBRAZOVANJA
(COMPUTER LITERACY AND COMPUTERISATION OF EDUCATION)

Autori
Nadrljanski, Đorđe

Izvornik
Informatologij.sEP.SPEC. (1330-0067) 1-102 (2006); 12-13

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
: novi mediji; informatizacija škole; informacijska pismenost
(: new media; computerisation of school; computer literacy)

Sažetak
Sažetak Pojam pismenosti uvijek je dio neke kulture i tradicije, on ima svoje povijesne, političke, društvene i ideološke osobitosti. No, današnje informacijsko doba povezalo je narode, kulture, znanja i poslovanje, a informacijski obojena svagdašnjica, bez obzira na zemljopisne različitosti, nametnula je nove društvene prakse, nove medije i nove načine kreiranja značenja, a time i nove interpretacije pismenosti. Uobičajeno izražavanje značenja jezikom usmjerava se prema multimedijalnom izražavanju značenja koje je multiplicirano značenjem i kontekstom slike i teksta. Ovaj rad se bavi pitanjima informacijske pismenosti i informatizacijom škole. Literacy has always been a part of culture and tradition ; it has its historical, political, social and ideological characteristics. Present computerised era has connected peoples, cultures, knowledge and business, and computer characterized daily life, regardless of geographic differences, imposed new social practices, new media and new methods of creating values, and consequently new interpretation of literacy. Traditional expressing of meaning through a language is now oriented towards multimedia expressions which is expanded by images and text. This paper deals with issues of computer literacy and computerisation of school.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Đorđe Nadrljanski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nadrljanski, Đorđe
INFORMATIČKA PISMENOST I INFORMATIZACIJA OBRAZOVANJA // Informatologij.sEP.SPEC., 1-102 (2006), 12-13 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Nadrljanski, Đ. (2006) INFORMATIČKA PISMENOST I INFORMATIZACIJA OBRAZOVANJA. Informatologij.sEP.SPEC., 1-102, 12-13.
@article{article, author = {Nadrljanski, \DJor\dje}, year = {2006}, pages = {12-13}, keywords = {: novi mediji, informatizacija \v{s}kole, informacijska pismenost}, journal = {Informatologij.sEP.SPEC.}, volume = {1-102}, issn = {1330-0067}, title = {INFORMATI\v{C}KA PISMENOST I INFORMATIZACIJA OBRAZOVANJA}, keyword = {: novi mediji, informatizacija \v{s}kole, informacijska pismenost} }
@article{article, author = {Nadrljanski, \DJor\dje}, year = {2006}, pages = {12-13}, keywords = {: new media, computerisation of school, computer literacy}, journal = {Informatologij.sEP.SPEC.}, volume = {1-102}, issn = {1330-0067}, title = {COMPUTER LITERACY AND COMPUTERISATION OF EDUCATION}, keyword = {: new media, computerisation of school, computer literacy} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font