Pregled bibliografske jedinice broj: 289341
Metodičko metodološki model obrazovanja na daljinu
Metodičko metodološki model obrazovanja na daljinu, 2006., doktorska disertacija, Filozofskom fakultetu, Zadar
CROSBI ID: 289341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodičko metodološki model obrazovanja na daljinu
(Methodological-methodical model of distance learning)
Autori
Roguljić, Mila
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofskom fakultetu
Mjesto
Zadar
Datum
31.07
Godina
2006
Stranica
301
Mentor
Mario Plenković, Mario
Ključne riječi
e-learning; obrazovanje; novi mediji; informatizacija škole; informacijska pismenost
(e-Learning; education; media; computerisation of school; computer literacy)
Sažetak
Sažetak Doktorska disertacija pod nazivom „ Metodološko-metodički model obrazovanja na daljinu“ posvećena je istraživanju mogućih rješenja u sustavu obrazovanja koji se zasnivaju na teorijskim pretpostavkama, koje su empirijski provjeravane na primjeru početne nastave informatike u petom razredu osnovne škole. Na bazi kompleksne analize učinaka, koji uvjetuju učinkovitost nastave i učenja, u radu su proučena neka značajnija rješenja u stranim i našim iskustvima na osnovi kojih su definirani cilj, hipoteze i zadaci znanstvenog istraživanja. U teorijskom dijelu su postavljeni novi pristupi sustavu obrazovanja i rangiranju znanja koji učenici trebaju ovladati. Empirijskim postupkom kroz rezultate dvaju eksperimenata, omogućilo nam je izvođenje zaključaka koji su potvrdili kako učenje zasnovano na E-Learningu u sustavu obrazovanja na daljinu ima značajnu učinkovitost. Također, dobiveni rezultati ukazuju i na moguće pravce daljnjih istraživanja u području informacijske znanosti, posebno u području inteligentnih tutorskih sustava, kao i u području komunikologije i edukologije. Summary PhD Dissertation « ; ; Methodological-methodical model of distance learning» ; ; further explains the research of numerous models in the educational system baseed on theoretic premises empirically tested on the stratum of the fifth grade primary school students’ basic informatics course. Based on the complex analysis of the determinant factors concerning the efficacy of education, both the solutions in domestic and foreign educational systems concerning the issue, the aim, the hypothesis and the goals of the research were defined in this Dissertation. New approach to the system of education and knowledge ranking represent the core of the theeoretic research. The results of the two empirical research analyses proved that the learning processes based on E-Learning in the system of education is significantly more efficient. The results of the research trace the approach concerning further research in the domain of informatics, especially in the field of inteligent tutorial systems, together with communicology and education science.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti