Pregled bibliografske jedinice broj: 288525
Realizacija ritma pokretom u funkciji kvalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
Realizacija ritma pokretom u funkciji kvalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 302-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 288525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Realizacija ritma pokretom u funkciji kvalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
(Rhythm realisation in physical education)
Autori
Miletić, Đurđica ; Mladineo, Melis ; Božanić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 302-307
Skup
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenice; realizacija ritma; metrijske karakteristike
(female-pupils; rhythm realization; metric characteristics)
Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem konstrukcije i validacije mjernih instrumenata za procjenu realizacije ritmičkih struktura pokretom u prvom razredu osnovne škole. U tu svrhu konstruirana su tri jednostavna testa koja sadrže hodanja, trčanja i poskoke uz popratno taktiranje rukama (po Dalcroze-u), u svrhu tranzitivnih provjeravanja nastavnih tema realizacije ritma u nastavi TZK. Rezultati pokazuju da sva tri primijenjena testa hodanja, trčanja i poskoci u zadanom ritmu uz taktiranje rukama dobro diferenciraju ispitanice. Ocjenjivači su postigli zadovoljavajuću razinu objektivnosti te se mogu smatrati pogodnim za primjenu u praksi. Prema uočenim razlikama u rezultatima možemo utvrditi da je djevojčicama najlakši test hodanjem, potom poskocima, a najteži trčećim koracima. Uočene razlike trebalo bi respektirati te ih tim redom u praksi i upotrebljavati. Testovi se izvode brzo i lako te bi se kao takvi mogli primjenjivati u nastavi TZK kao tranzitivna provjeravanja realizacije ritmičkih struktura predviđene u programima nižih razreda osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski