Pregled bibliografske jedinice broj: 2885
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude // Hotelska kuća '96 / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1996. str. 333-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 2885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude
(Personnel And Management In The Function Of Improving The Quality Of Touristic Offer)
Autori
Bošković, Desimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotelska kuća '96
/ Peršić, Milena - Opatija : Hotelijerski fakultet, Opatija, 1996, 333-343
Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
osoblje; kvaliteta usluga; imidž
(personnel; quality of services; image)
Sažetak
Autor u radu iznosi svoja gledišta o kadrovima i managementu i njihovom utjecaju na unapređenje kvalitete turističke ponude. Na samom početku govori se o pojmu kvalitete turističkih usluga, o tome da se one sastoje od mnoštva različitih dobara i usluga koje se direktno ili indirektno nude turistima. Zatim se govori o ljudskim i tehničko-tehnološkim čimbenicima utjecaja na kvalitetu turističkih usluga. Razmatraju se i problemi standarda kvalitete turističkih usluga , te mjerenje i praćenje karakteristika kvalitete i to sa kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Posebno se razmatra uloga i značaj kadrova i managementa na kvalitetu usluga, govori se o potrebi testiranja i obuci zaposlenih, standardu radnih operacija, motivaciji i nagrađivanju zaposlenih. Autor tu konstatira da se s postojećom kadrovskom i management strukturom ne može puno učiniti na poboljšanju kvalitete usluga. Napominje se isto tako da kvaliteti usluga u ugostiteljsko turističkim poduzećima nije do sada posvećivana odgovarajuća pažnja, što je rezultiralo nezadovoljstvom gostiju, negativnim imidžom i smanjenom ukupnom potrošnjom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01470201
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč
Profili:
Desimir Bošković
(autor)