Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2885

Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude


Bošković, Desimir
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude // Hotelska kuća '96 / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1996. str. 333-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 2885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude
(Personnel And Management In The Function Of Improving The Quality Of Touristic Offer)

Autori
Bošković, Desimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća '96 / Peršić, Milena - Opatija : Hotelijerski fakultet, Opatija, 1996, 333-343

Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
osoblje; kvaliteta usluga; imidž
(personnel; quality of services; image)

Sažetak
Autor u radu iznosi svoja gledišta o kadrovima i managementu i njihovom utjecaju na unapređenje kvalitete turističke ponude. Na samom početku govori se o pojmu kvalitete turističkih usluga, o tome da se one sastoje od mnoštva različitih dobara i usluga koje se direktno ili indirektno nude turistima. Zatim se govori o ljudskim i tehničko-tehnološkim čimbenicima utjecaja na kvalitetu turističkih usluga. Razmatraju se i problemi standarda kvalitete turističkih usluga , te mjerenje i praćenje karakteristika kvalitete i to sa kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Posebno se razmatra uloga i značaj kadrova i managementa na kvalitetu usluga, govori se o potrebi testiranja i obuci zaposlenih, standardu radnih operacija, motivaciji i nagrađivanju zaposlenih. Autor tu konstatira da se s postojećom kadrovskom i management strukturom ne može puno učiniti na poboljšanju kvalitete usluga. Napominje se isto tako da kvaliteti usluga u ugostiteljsko turističkim poduzećima nije do sada posvećivana odgovarajuća pažnja, što je rezultiralo nezadovoljstvom gostiju, negativnim imidžom i smanjenom ukupnom potrošnjom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Desimir Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošković, Desimir
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude // Hotelska kuća '96 / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1996. str. 333-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bošković, D. (1996) Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude. U: Peršić, M. (ur.)Hotelska kuća '96.
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1996}, pages = {333-343}, keywords = {osoblje, kvaliteta usluga, imid\v{z}}, title = {Kadrovi i management u funkciji unapre\djenja kvalitete turisti\v{c}ke ponude}, keyword = {osoblje, kvaliteta usluga, imid\v{z}}, publisher = {Hotelijerski fakultet, Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1996}, pages = {333-343}, keywords = {personnel, quality of services, image}, title = {Personnel And Management In The Function Of Improving The Quality Of Touristic Offer}, keyword = {personnel, quality of services, image}, publisher = {Hotelijerski fakultet, Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font